اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد:

کلاهبرداری با هویت تاجر از ۲۲ شهروند در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری متهم حرفه ای و اعتراف وی به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار  روح الامین قاسمی  اظهارکرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر  کلاهبرداری  های گسترده از آن ها توسط فردی با هویت معلوم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد:با بررسی های ماموران مشخص شد متهم با شگردهای مختلف و معرفی خود به عنوان تاجر حرفه ای و طی چندین مرحله رفت و آمد اعتماد مال باختگان را جلب کرده و به آن ها وعده فروش فوری املاک و دارایی هایشان با قیمتی مناسب را داده است.

قاسمی با بیان اینکه متهم پس از فروش املاک شاکیان و دریافت پول، موبایل خود را از دسترس خارج کرده و متواری شده است، گفت:تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یک سری اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی، سرانجام ماموران موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار حرفه ای را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشت و به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از ۲۲ شهروند در  گرگان  اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت:شهروندان مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشند و در صورت مواجهه با افراد مشکوک به آن ها اعتماد نکنند تا دیگر شاهد چنین مواردی در سطح جامعه نباشیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8465



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96