اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

انهدام باند سارقان مسلح با ۴۵۷ فقره سرقت در گرگان
فرمانده انتظامی استان گلستان از انهدام باند سارقان مسلح و اعتراف متهمان به ۴۵۷ فقره سرقت قطعات خودرو در گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار  روح الامین قاسمی  اظهارکرد:به دنبال وقوع  سرقت  های متعدد قطعات خودرو در  گرگان  و با توجه به حساسیت موضوع، مراتب دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از مشاهده تصاویر دوربین های مداربسته و انجام یک سری اقدامات فنی، ماموران متوجه حضور خودروهای ۴۰۵، پژو پارس و پراید با چهار سرنشین و پلاک های مخدوش در تمامی سرقت ها شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه سارقان در مدتی کوتاه اقدام به سرقت باطری و کامپیوتر خودروها می کردند، تصریح کرد:سرانجام پس از یک سری بررسی های تخصصی و با اشراف اطلاعاتی ماموران، خودرو سارقان در سطح شهر گرگان شناسایی شد.

قاسمی خاطرنشان کرد:سارقان بلافاصله پس از مشاهده خودرو پلیس، به سمت ماموران تیراندازی کرده و قصد فرار از محل را داشتند که با سرعت عمل پلیس و طی یک تعقیب و گریز هدفمند، هر ۴ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی گلستان با اشاره به کشف ۳۶۰ مورد اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، اظهارکرد:سارقان در تحقیقات مقدماتی پلیس و پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار، به ۴۵۷ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان گرگان اقرار کردند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8479



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96