اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۵۸ ‌دستکاه اتوبوس از گلستان به منطقه مرزی مهران اعزام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تا کنون ۳۵۸ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از استان گلستان به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، مهدی میقانی ظهر امروز در بدرقه کاروان اکیپ‌های  راهداری  استان به مرز مهران اظهارداشت:براساس آمار رسمی دستگاه‌های متولی امسال 2.5 برابر بیش از سال گذشته زائر از مرزهای کشور خارج شده که به این معناست که باید دست‌کم 2.5 برابر بیش از سال گذشته امکانات و خدمات برای زائران فراهم کنیم.

وی افزود:تا کنون 358 دستگاه اتوبوس از استان گلستان برای جابه‌جایی زائران  اربعین  حسینی به مرز مهران عازم شده است.همچنین 35 دستگاه مینی‌بوس نیز به این منطقه اعزام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:زمان اوج بازگشت زائران اربعین حسینی 24 تا 29 مهرماه است و در این مدت تلاش خواهیم کرد خدمات خوبی برای بازگشت زائران ارائه دهیم.

وی ادامه داد:امسال همدان به عنوان شهر پشتیبان(پس کرانه)برای زائران گلستانی انتخاب شده است.برهمین اساس زائران گلستانی اربعین حسینی پس از بازگشت از طریق مرز مهران به داخل کشور به همدان انتقال داده می‌شوند و از آنجا با اتوبوس‌هایی که پیش‌بینی شده است به استان بازخواهند گشت.

میقانی خاطرنشان کرد:در این ایام 9 اکیپ راهداری با ظرفیت 27 نفر به منطقه مرزی مهران و استان همدان اعزام می‌شوند تا خدمات بهتری به زائران اربعین حسینی داده شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی استان برای جابه‌جایی زائران اربعین بکارگیری شده است، از مردم خواست در صورتی که قصد سفر به شهرهای دیگر کشور را دارند از خودروهای شخصی و ناوگان مینی‌بوسرانی استفاده کنند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8480



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96