اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان خبرداد

دستگیری صیادان غیرمجاز در خواجه نفس/ ۳۱۰ رشته دام جمع آوری شد
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از زیستگاه ها توانستند صیادان غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  سرهنگ غلامرضا شفائی زاده اظهار کرد:نیروهای یگان حفاظت  شیلات  استان جهت مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از زیستگاه ها توانستند صیادان غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

شفائی زاده اضافه کرد:طی این عملیات که روبروی چالاشت انجام گرفت یک دستگاه قایق موتوری، پارو و ۹ کیلوگرم ماهی فلسدار  از نوع کپور ریز کشف و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

وی گفت:در ادامه این گشت زنی ها در منطقه بین خواجه نفس تا چالاشت تعداد ۳۱۰ رشته دام فلسدار، مقدار ۶ کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز و تعداد ۹ شاخه لنگر بلاصاحب جمع آوری و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

شفائی زاده تصریح کرد:متهم این عملیات به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان  بندرترکمن  معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان در ادامه بیان کرد:همچنین در راستای اجرای ماده ۲۶ قانون مبارزه با  قاچاق  کالا و ارز(ماهیان خاویاری و خاویار)یک مرحله گشت زنی مشترک با حضور ماموران این یگان و پلیس آگاهی گرگان از بازار ماهی فروشان این شهرستان انجام شد که طی این عملیات مقدار ۶  قطعه ماهی غضروفی کشف شد.

وی افزود:طی این عملیات دو متهم شناسایی و دستگیر شده و توسط پلیس آگاهی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان معرفی شدند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8482



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96