اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پایان بازسازی 17 مدرسه سیل‎زده گلستان
استاندار گلستان گفت: از بین 24 مدرسه‎ای که بر اثر سیل تخریب شد عملیات اجرایی 17 مدرسه به پایان رسیده است.

به گزارش کاسپین خبر از گرگان، هادی حق‎شناس صبح امروز در آیین افتتاح از مدارس آسیب‎دیده از سیل گلستان، برچیدن مدارس خشتی-گلی و جمع‎آوری بخاری‎های نفتی غیر استاندار د که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه«ایرانشهر»گرگان برگزار شد، اظهار کرد:326 مدرسه گلستان در سیل دچار آسیب شد و تعیمرات آن به پایان رسیده است.
وی ادامه داد:از بین 24 مدرسه‎ای که بر اثر سیل تخریب شد عملیات اجرایی 17 مدرسه به پایان رسیده و تکمیل مابقی مدارس آسیب‎دیده تا مهرماه سال انجام خواهد شد.
استاندار گلستان یادآور شد:از 15 هزار کلاس درس مربوط به بخش دولتی در استان گلستان 40 درصد آن نیاز به مقاوم‎سازی دارد.
حق‎شناس متذکر شد:استان گلستان همیشه در معرض وقوع سیل و بلایای طبیعی قرار داشته و دارد و انتظار داریم مقاوم‎سازی مدارس گلستان در دستور کار قرار بگیرد و طی برنامه‎ای دو ساله 4 هزار و 500 مدرسه گلستان نوسازی و مقاوم‎سازی شوند.
وی خاطرنشان کرد:جای هنرستان  کشاورزی  در استان گلستان خالی بود که امروز آیین کلنگ‎زنی هنرستان کشاورزی با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش انجام خواهد شد.
استاندار گلستان تصریح کرد:با توجه به اینکه استان گلستان قطب اصلی کشاورزی است و کشاورزی قطب اصلی توسعه استان محسوب می‎شود امید است صاحب یک هنرستان کشاورزی مجهز در استان گلستان باشیم.
حق‎شناس متذکر شد:برچیدن مدارس خشتی و گلی و جمع‎آوری بخاری‎های نفتی غیراستاندارد که امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در گلستان کلید می‎خورد از جمله اقدامات مطلوبی است که آن را به فال نیک می‎گیریم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8500



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96