اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان ؛

دستگیری زم نشانه قدرت نیرو‌های امنیتی / لزوم شناسایی و مجازات همدستان زم
امام جمعه گرگان : شبکه‌های داخلی و عواملی که به شبکه خرابکاری آمد نیوز کمک می‌کردند باید شناسایی و مجازات شوند.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از  گرگان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این که امروز جلوه‌ای از حرکت قیام امام حسین (علیه السلام)را در اربعین شاهد هستیم، گفت:پیام امام حسین(ع)برای هر انسانی با هر دینی آشنا است چرا که عدالت یک امر انسانی است.


آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی افزود:امروز جلوه‌ای از حرکت قیام امام حسین(ع)را در اربعین شاهد هستیم.


آیت الله نورمفیدی افزود:یزیدیان به دنبال از بین بردن شجره طیبه پیامبر(ص)بودند، اما امام حسین و حرکت ظلم ستیز، اما، در تاریخ ماندگار شد.

 

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به ساخت جت آموزشی تمام ایرانی که موجب خرسندی دلسوزان نظام شد گفت:تمام اجزایی این جت که به همت نیرو‌های مسلح ایران ساخته شد تولید داخل است و توانایی پرواز تا ارتفاع ۱۲ کیلومتری با سرعتی نزدیک به سرعت صوت را دارد.


امام جمعه گرگان با بیان اینکه ساخت چنین جت آموزشی موجب حیرت جهانیان شده است افزود:خلبان این جت گفت که بدون هیچ ترس و اضطرابی این جت را هدایت کردم و ساخت این جت از افتخارات جمهوری اسلامی است.


نورمفیدی در ادامه به دستگیری روح‌الله زم مدیر شبکه معاند و ضدایرانی آمدنیوز اشاره کرد و گفت:رئیس این شبکه خرابکار، تحت حمایت سیستم‌های اطلاعاتی فرانسه قرار داشت و سازمان اطلاعات  سپاه  در لایه‌هایی که پیرامون این شخص پلید ایجاد کرده بودند نفوذ کرد و او را بازداشت نمود.


امام جمعه گرگان ادامه داد:نقطه حائز اهمیت این است که این فرد در خارج از کشور دستگیر شده، ولی سرشاخه‌هایی در داخل کشور داشت که اطلاعات را از آن‌ها جمع‌آوری می‌کرد.


وی با بیان اینکه شبکه‌های داخلی و عواملی که به این شبکه خرابکار کمک می‌کردند باید بازداشت شوند گفت:اطلاعات مهمی از نیرو‌های اطلاعات فرانسه، آمریکا و صهیونیست در اختیار این فرد قرار دارد از این جهت نیز دستگیری این فرد برای ما اهمیت دارد.


نورمفیدی با اشاره به اینکه هر دو موضوع ساخت جت آموزشی و دستگیری زم چه از لحاظ پیشرفت و چه از نظر قدرت امنیتی حائز اهمیت است، اذعان کرد:دستگیری مدیر کانال معاند آمدنیوز دومین اقدام بزرگ اطلاعاتی در این مدت بود چرا که در روز‌های گذشته نیز عوامل نفوذی و جاسوسانی دستگیر شدند که با خرید خانه در اطراف یک حسینیه به دنبال ایجاد کانال و انفجار آن حسینیه بودند آن هم در زمانی که قرار بود سردار سلیمانی در آنجا حضور یابد.


نماینده، ولی فقیه در استان گلستان از همه نیرو‌های داخل کشور چه کسانی که در مسیر سازندگی و چه مسائل امنیتی حرکت می‌کنند تشکر و قدردانی کرد و افزود:اینکه امروز در آسایش و راحتی در منازل زندگی می‌کنیم به واسطه تلاش شبانه روزی نیرو‌های امنیتی و انتظامی است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8506



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96