اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برف و باران در راه گلستان؛ احتمال اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: سامانه سرد همراه با باران و برف از فردا شب وارد استان گلستان شده و سبب لارش برف و باران خواهد شد که در این مدت احتمال اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار  کاسپین خبر  در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و  بارش ی از فردا به استان اظهارداشت:سامانه سرد و بارشی از فردا شب وارد استان گلستان می‌شود و در 2 مرحله تا یکشنبه هفته آینده در استان فعالیت خواهد کرد.

وی افزود:این سامانه بارشی به تناوب سبب رگبار، رعد و برق، وزش نسبتا شدید باد، کاهش نسبی دما بارش برف در ارتفاعات و مه غلیظ خواهد شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل  هواشناسی  استان گلستان گفت:همچنین در این مدت آبگرفتگی برخی معابر عمومی و بالا امدن سطح آب برخی از رودخانه ها دور از انتظار نیست و به هم استانیها توصیه شده از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودادری کنند.

وی اظهار کرد:پیش‌بینی می‌شود بارش برف در ارتفاعات هم از پیامد های این سامانه باشد که اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی را در پی خواهد داشت.

رحمان‌نیا افزود:هوای استان فردا قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، وزش باد و در برخی مناطق مه پراکنده پیش بینی می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8557



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96