اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نخستین پیروزی شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر، در زمین حریف و برابر تیم شهرداری بندرعباس به پیروزی رسید.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، تیم  بسکتبال   شهرداری  گرگان در نخستین دیدار خود در  لیگ برتر  بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در زمین حریف برابر تیم شهرداری بندرعباس به میدان رفت و با نتیجه 72 بر 56 به پیروزی رسید.

کوارتر اول تا سوم این دیدار به ترتیب با نتیجه 21 بر 6، 38 بر 18 و 64 بر 38 به سود تیم بسکتبال شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری گرگان که سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را در لیگ برتر بسکتبال به دست آورد امسال با تغییر در کادر فنی و بازیکنان خود برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی و نگاه به سکوی قهرمانی لیگ وارد این دوره از رقابت‌ها شده است.

شهرداری گرگان امسال با هدایت«مهران شاهین‌طبع»سرمربی تیم ملی بسکتبال وارد رقابت‌ها لیگ برتر شده و«پری پتی»تنها بازیکن خارجی تیم است که سال گذشته نیز برای این تیم بازی کرده و عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوم این رقابت‌ها پنجشنبه 16 آبان ماه در گرگان به مصاف تیم بسکتبال نیروی زمینی خواهد رفت.

این رقابت از آنجایی مورد توجه است که«محمدمهدی ایزدپناه»سرمربی سال‌های گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان وظیفه هدایت تیم نیروی زمینی را بر عهده دارد و اینبار«ایزدپناه»باید در برابر تیمی داشته‌هایش را به عرصه رقابت بیاورد که روزی برای آن بازی می‌کرده و سرمربی آن بوده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8567



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96