اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان
مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی و شیبدار استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، حسن فرازجو مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت:با توجه به اخطاریه اداره کل  هواشناسی  استان، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و وقوع  سیلاب  در استان به ویژه در دره‌ها و مناطق کوهستانی طی روز یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ و روز‌های آتی وجود دارد.

او افزود:با توجه به اخطاریه جوی شماره ۱۲ اداره کل هواشناسی استان، از امشب(۱۱ آبان ۹۸)تا بامداد روز دوشنبه(۱۳ آبان ۹۸)بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش دما در سطح استان پیش بینی شده است بنابراین طی این مدت به علت وقوع رگبار‌های شدید محلی و نقطه ای، احتمال وقوع سیلاب به ویژه در نواحی غربی و کوهپایه‌ای استان دور از انتظار نیست.

فرازجو گفت:شرکت آب منطقه‌ای گلستان از هم استانی‌های و گردشگران محترم خواهشمند است در حاشیه رودخانه‌های دایمی و فصلی استان توقف نکنند و همچنان از نزدیک شدن به رودخانه ها، مسیل ها، مخازن سد‌ها و مناطق مستعد وقوع سیل، خودداری کنند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8573



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96