اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تمام محورهای مسدود استان گلستان باز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در حال حاضر با تلاش اکیپ‌های راهداری و سایر دستگاه‌های مرتبط همه راه‌های استان بازگشایی شدند و تردد در آنها با احتیاط، برقرار و روان است.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، مهدی میقانی ظهر امروز در گفت‌وگویی خبری اظهارداشت:با توجه به حجم آب و وجود گل و لای در محور گرگان-آق‌قلا در محدوده روستای قربان آباد و برای حفظ ایمنی مردم، از ساعت 5 صبح امروز این محور برای ساعاتی مسدود شد اما هم اکنون تردد در آن برقرار شده است.

وی به مسدود بودن ورودی غربی گلستان در محدوده شهر نوکنده اشاره کرد و افزود:ساعاتی پیش باند شمالی این محور بازگشایی شده و همکاران در حال پاکسازی شانه راه از گل و لای و برقراری تردد در تمام محور هستند.

به گفته میقانی، محور آزادشهر-شاهرود که محور مهم و ترانزیتی استان است نیز مه‌آلود است و با عبور جبهه هوای بارشی از استان، شاهد پایداری هوا در این محور خواهیم بود.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهارداشت:در محورهای گرگان-شاهرود(توسکستان)، آزادشهر-شاهرود، علی آباد-آزادشهر و گالیکش-جنگل گلستان نیز دیگر باران نداریم و تردد در آنها با احتیاط در جریان است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها را در غرب استان به میزان 100 میلی‌متر به ثبت رسیده است، گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما اکیپ‌های راهداری در تلاش برای آمادگی و ایجاد شرایط امن و پایدار در طول راه‌های استان هستند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8576



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96