اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پرداخت تسهیلات رونق به صاحبان طرح‌های تولیدی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: صاحبان ۶۳ طرح تولیدی برای دریافت ۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به مصوبات پرداخت  تسهیلات  به واحد‌های صنعتی از محل تبصره ۱۸ گفت:از محل این طرح نیز ۶۳ طرح جهت دریافت ۴۴۳ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که تا کنون ۲ طرح مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات این طرح را در استان دریافت کرده اند.


او افزود:تا کنون ۱۶۶ طرح استان نیز جهت دریافت ۵۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به بانک‌های استان معرفی شده اند که ۲۸ واحد موفق به دریافت ۶۵.۷ میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان همچنین گفت:از ابتدای شهریور ماه امسال که اعتبارات  رونق تولید  سال ۹۸ ابلاغ شده است ۱۷۱ طرح برای گرفتن یکهزار و ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه رسیده و جهت بررسی و پرداخت به بانک‌های استان معرفی شده اند که ۲۱ طرح و واحد تولیدی استان بیش از ۸۹ میلیارد تومان تسهیلات این طرح را دریافت کرده اند.


به گفته او امسال همچنین پرداخت مستقیم بانک‌های استان به واحد‌های تولیدی مبلغ ۴۶ میلیارد تومان به ۳۵ واحد بوده است.


طلوعیان ادامه داد:با احتساب مبلغ انتقالی سال ۹۷ که حدود ۱۳۵ میلیارد تومان به ۴۶ واحد بوده در مجموع امسال ۱۰۲ واحد و طرح تولیدی موفق به اخذ ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک‌های استان شده اند.


رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان همچنین گفت:برای جبران خسارت واحد‌های تولیدی آسیب دیده در حوادث طبیعی نیز باید در نشست‌های کارشناسی مرتبط برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8609



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96