اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری سارقان کارت‌های بانکی سالمندان در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارقان حرفه‌ای به عنف در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 24 مالباخته این سارقان را شناسایی کرده و پرونده آنها تکمیل شده است.

روح‌الامین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار  کاسپین خبر  از  گرگان ، اظهار کرد:طی روزهای اخیر در پی گزارش‌های متعدد مبنی بر وقوع  سرقت  به روش‌های جیب‌بری، سرقت به عنف و سوء استفاده از اعتماد مردم با ادعای انجام کارهای خیر، موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد افرادی با معرفی خود به عنوان افراد خیر و یا سرقت به عنف از افراد سالمند توسط دو خودروی سمند مشکی و پراید سفید اقدام به سرقت از افراد می‌کنند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد:با اقدامات اطلاعاتی و بررسی و پایش دوربین‌های مداربسته در مناطق وقوع سرقت و اقدامات شبانه‌روزی پلیسی در نهایت دو نفر از این سارقان شناسایی شدند.

قاسمی گفت:در تحقیقات ابتدایی مشخص شد این افراد از یکی از استان‌های شرقی کشور به استان گلستان آمده و سابقه سرقت در گرگان، علی‌آبادکتول و حتی مشهد مقدس در استان خراسان‌رضوی را دارند.

وی تاکید کرد:مخفیگاه این افراد در یکی از روستاهای گرگان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دو نفر از سارقان در دو عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:تاکنون 24 نفر از مالباختگان این سارقان را شناسایی کرده و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان و تکمیل شدن پرونده همچنان ادامه دارد.

قاسمی اضافه کرد:افرادی که به این روش‌ها اموالشان مورد سرقت قرار گرفته می‌توانند به پلیس آگاهی استان گلستا واقع در بلوار غدیر مراجعه و یا در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان شکایت خود را مطرح کنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8616



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96