اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بزرگ‌ترین پروژه گردشگری و تجاری شمال کشور در گرگان احداث می‌شود
شهردار گرگان گفت: بزرگ‌ترین پروژه گردشگری و تجاری شمال کشور در قالب بازار موزه و با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهر احداث می‌شود.

به گزارش کاسپین خبر  از  گرگان ، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:در یکی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در شهر گرگان از نظر جذب سرمایه‌گذاری رخ داده است که می‌تواند نویدبخش توسعه شهری باشد.

وی افزود:پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری به ویژه در بخش‌های گردشگری و تجاری در این شهر در حال اجراست.در ماه‌گذشته نیز عملیات ساخت بزرگترین پروژه گردشگری و تجاری شمال کشور در قالب بازارموزه گرگان آغاز شده است.این پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 400 میلیارد تومان در حال اجرا است.

 شهردار گرگان بیان داشت:در این مدت پروژه‌هایی در شهر گرگان اجرا شده که می‌توان به بزرگترین آبشار مصنوعی کشور، احیای باقت تاریخی، ایجاد پیاده‌راه چوبی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و احداث روگذر افسران به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخی شهر گرگان اشاره کرد.

وی با اشاره به دیدار شب گذشته مدیران شهری گرگان با تعدادی از سفرا و کاردارهای کشورهای مختلف در حاشیه جشنواره بین‌المللی اقوام گفت:موضوع دیپلماسی شهری مورد توجه مدیران شهری گرگان قرار دارد و در همین رابطه ما نخستین تفاهم‌نامه خواهرخواندگی را با شهر گوانگجو در کشور چین امضا کردیم.

دادبود اظهارداشت:این تفاهم‌نامه بر سرمایه‌گذاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری، حمل و نقل عمومی وغیره تأکید دارد و انتظار داریم اجرای مفاد این تفاهم‌نامه زمینه توسعه شهر را فراهم کند.

وی گفت:ما این آمادگی را داریم تا با شهرها و کشورهای مختلف در زمینه روابط اقتصادی به ویژه در موضوعات گردشگری همکاری‌های مشترک داشته باشیم./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8621



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96