اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دکتر نجفی‌نژاد:

استخر دانشگاه منابع طبیعی گرگان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: همزمان با دهه فجر امسال، استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح خواهد شد.

علی نجفی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:مجموعه ورزشی و  استخر  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یکی از بزرگترین پروژه‌های ورزشی استان محسوب می‌شود و مشابه این پروژه را در سطح استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بهمن‌ماه و دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، افزود:تاکنون برای این پروژه بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود با تجهیز و تکمیل آن این مبلغ به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد:طرح سردر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که به‌زودی افتتاح می‌شود، جزو ۲۰ طرح برتر سردر دانشگاه‌های کشور انتخاب شده است‌.

نجفی‌نژاد در ادامه بیان کرد:این دانشگاه طی ۵ سال گذشته به‌خوبی زیرساخت‌های لازم را برای تبدیل‌شدن دانشگاه به یک دانشگاه نسل سومی و کارآفرین فراهم کرده است.

وی گفت:کلکسیون گیاهان مرتعی در دانشگاه راه‌اندازی شده و در سال گذشته، خود دانشجویان در این مجموعه کارهای اجرایی انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد:هرچقدر از آموزش تئوری به سمت آموزش عملی برویم، دانشجویان یادگیری بهتری خواهند داشت و علاقه به تحصیل بیشتری پیدا می‌کنند.

نجفی‌نژاد تصریح کرد:در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ۱۸۳ نفر عضو هیئت علمی و حدود ۲۲۰ کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی فعالیت دارند و حدود ۴۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال پذیرش دانشجو بدون کنکور داشته، بیان کرد:در سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۳۰ درصد افزایش پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی داشتیم./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8622



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96