اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

پیشرفت ایران در حوزه فنی و مهندسی چشمگیر است
امام جمعه گرگان با اشاره به حضور شرکت های ایرانی در پروژ های عمرانی آسیای شرقی گفت: پیشرفت ایران در حوزه فنی و مهندسی چشمگیر است.

به گزارش  کاسپین خبر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی  نماز جمعه گرگان اظهارکرد:حضور شرکت های دانش بنیان و فنی و مهندسی ایران در پروژه های  عمرانی  و سدسازی در کشورهای آسیای شرقی مانند سریلانکا بیانگر توانمندی و پیشرفت جوانان این مرز و بوم در حوزه امور عمرانی است.

وی افزود:پروژه ای که سایر کشورهای باسابقه و قدرتمند از اجرای آن واهمه داشتند توسط دانشمندان و مهندسان توانمند ایرانی به بهترین نحو ممکن اجرایی شد.

نورمفیدی بیان کرد:توجه بیشتر به فعالیت های فنی و مهندسی و صادرات فناوری های این حوزه یکی از روش های ارزآوری برای کشور بدون اتکا به محصولات نفتی و پتروشیمی است.

وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص)و امام جعفرصادق(ع)به ویژگی ها و سجایای اخلاقی ایشان هم اشاره کرد و گفت:یکی از ویژگی های ارزشمند امام صادق(ع)تربیت شاگردان بسیار برای گردآوری و ترویج آموزه های اصیل اسلام است.

نورمفیدی به ضرورت توجه هر بیشتر به برنامه ریزی و داشتن رویکرد کاری مشخص در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود:برای تحقق توسعه و شتاب بخشی در آن باید علاوه بر مجهز شدن به علم و دانش برنامه محوری مد نظر مردم و مسئولان قرار بگیرد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8625



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96