اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هوای گلستان سرد می‌شود
با ورود سامانه سرد و بارشی جدید به استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت.

کارشناس  هواشناسی  گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از اواخر وقت امشب سامانه سرد و  بارش ی وارد استان خواهد شد که پیامد آن بارش برف در نواحی کوهستانی، باران، کاهش دما و مه آلودگی است.

 ارازمحمد قرنجیک گفت:با توجه به بارش برف، اختلال در تردد از جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد:‌بارش برف بیشتر در نواحی کوهستانی جنوب غرب استان خواهد بود.در نواحی پایین دست بارش ها به شکل باران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به کاهش دما بعد از ورود این سامانه، گفت:انتظار داریم در ساعات بامداد حداقل دمای هوا به صفر تا 2 درجه سانتیگراد برسد.

قرنجیک بیان کرد:این سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه استان را ترک می کند اما اثرات سرمایی آن طی هفته آینده نیز در سطح استان ادامه خواهد داشت.

عایق بندی لوله‌ها و کنتور آب

الازمنی، مدیر بحران آب و فاضلاب روستایی گلستان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه سرد و بارشی به استان،‌گفت:‌با توجه به اینکه طی روزهای آینده کاهش دما و احتمال یخ زدگی لوله های آب شرب را خصوصا در نواحی کوهستانی خواهیم داشت، هم استانی ها با استفاده از پشم شیشه،‌گونی و یا هر وسیله دیگری نسبت به عایق بندی لوله ها و کنتور آب اقدام کنند.

آخرین وضعیت راههای گلستان

رئیس پلیس راه گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی دیشب و بامداد امروز بارش برف را در نواحی کوهستانی استان داشتیم، گفت:تمامی جاده های مواصلاتی استان باز است.در حال حاضر تردد در محور  توسکستان  تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ علی عبدی با اشاره به سامانه سرد و بارشی دیگری که در راه استان است، بیان کرد:‌از هم استانی ها درخواست می کنیم از سفرهای غیرضروری به محورهای کوهستانی خودداری کنند.در صورت ضرورت تردد از مناطق کوهستانی، حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن لوازم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل نمایند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8643



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96