اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی فقیه در گلستان؛

مردم بار دیگر امید‌های واهی حامیان استکبار را به یاس کامل مبدل خواهند کرد
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بیانیه خود گفت: ملت ایران علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها، همچون گذشته با صبر و نجابت ،اغتشاش گران و تخریب کنندگان اموال عمومی و متعرضین به نوامیس و اموال مردم و اماکن مقدسه را تنها گذاشت.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، در بیانیه آیت الله نورمفیدی آمده است:اتفاقات و حوادث روز‌های اخیر بار دیگر ثابت نمود که جبهه استکبار به سرکردگی امریکای جنایتکار که در حال اعمال بی سابقه‌ترین فشار‌ها و تحریم‌ها علیه مردم شریف و انقلابی ایران می‌باشد، از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع این ملت حداکثر سوء استفاده را به عمل می‌آورد.

 

آنان که در برابر راهبرد مقاومت در منطقه و نیز مقاومت مردم ایران به شدت درمانده شده اند اکنون همه توان خود را برای بهره برداری ناشیانه از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت به کار بسته و با انواع ترفند‌ها می‌خواهند با ایجاد ناامنی مردم عزیز ما را نا امید سازند.

 

خوشبختانه ملت هوشیار و بیدار علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها همچون گذشته با صبر و نجابت مثال زدنی خویش اغتشاش گران و تخریب کنندگان اموال عمومی و متعرضین به نوامیس و اموال مردم و اماکن مقدسه را تنها گذاشته، بزودی امید‌های واهی حامیان آنان را به یاس کامل مبدل خواهند ساخت.

 

اینجانب ضمن تشکر از رهنمود‌های روشنگرانه و قاطع رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان نظام، از قوای سه گانه بویژه دولت محترم استدعا می‌کنم ضمن نظارت بر اجرای صحیح این طرح و مراقبت کامل جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها تمام توان خویش را مصروف کم کردن عوارض منفی اجرای این طرح نموده و در عین حال به روشنگری افکار عمومی نسبت به منافع دراز مدت آن اهتمام ورزند و اغتشاشگران را به سزای اعمالشان برسانند.

 

بدیهی است در این شرایط حساس وحدت مسئولان و مردم و تلاش برای کاستن آلام و درد‌های ملت عزیز و تبعیت از رهنمود‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب((دامت برکاته))بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8647



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96