اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مردم گرگان حوادث اخیر کشور را محکوم کردند
مردم گرگان با تجمع، راه پیمایی و سردادن شعارهایی حوادث اخیر کشور که منجر به تخریب اموال عمومی، جان باختن و شهادت تعدادی از هموطنان شد را محکوم کردند.

این تجمع که در حسینیه ثارالله گرگان صورت گرفت و در ادامه منجر به راه پیمایی تا میدان شهرداری شد در زیر باران و هوای سرد پاییزی انجام گرفت.

اهالی گرگان و حومه ضمن محکومیت اقدام‌های ساختار شکن منجر به آشوب که پس از سهمیه‌بندی و افزایش نرخ  بنزین  در برخی شهرهای ایران رخ داد، حمایت خود را از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

در این تجمع و راه پیمایی که اقشار و گروه‌های مختلف مردم شیعه و سنی گلستان اعم از اقوام و نژادهای گوناگون حضور داشتند، شرکت کنندگان با شعارهای الله اکبر خامنه‌ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر فتنه ‌گر، لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم انزجار خود را از اقدامات منجر به آشوبگری و اغتشاش اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای با رویکرد همبستگی ملی و انزجار از اقدامات وحدت شکن قرائت و شرکت کنندگان با شعارهای الله اکبر، خامنه‌ای رهبر آن را تایید کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان پیش از شروع راهپیمایی در حسینیه عاشقان ثارالله با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران گفت:مسلمین نباید بگذارند دشمن در وحدت، اخوت و همدلی آنان رخنه کند.

حجت الاسلام محسن کیائی همچنین از مردم کشور بویژه اهالی استان گلستان در جدا کردن صف خود از آشوبگران تقدیر کرد.

وی اضافه کرد:مردم مشکلات اقتصادی دارند اما از مواضع خود در قبال آشوب‌ها و اغتشاشات کوتاه نیامده و در آرامش حرف و اعتراض خود را به گوش مسوولان می‌رسانند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان از نمایندگان مجلس و مسوولان دولتی خواست برای حل مشکلات معیشتی مردم بیش از پیش تلاش کنند.

وی همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند امسال اشاره کرد و گفت:بی تردید مردم که صف خود را از آشوبگران و فتنه‌گران جدا کردند، حضوری چشمگیر در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

استان گلستان به مرکزیت گرگان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت مرکب از اقوام، مذاهب و نژادهای مختلف دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8649



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96