اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه گرگان: بسیج در برابر اغتشاش‌گران کوتاه نخواهد آمد
فرمانده سپاه گرگان با محکوم کردن حوادث اخیر کشور گفت: بسیجیان با اقتدار در برابر آن‌دسته از افرادی که تحت حمایت و هدایت دشمنان اقدام به آشوب، تخریب و غارت اموال عمومی می کنند، ایستاده و کوتاه نخواهد آمد.

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین روز پنجشنبه در نشستی خبری به مناسبت گرامیداشت  هفته بسیج  مستضعفین اظهار داشت:صف مردم از اغتشاش گران جداست و نگرانی عمومی درباره وضعیت معیشتی از بابت افزایش قیمت بنزین نیز باید از سوی مسوولان دستگاه های مرتبط با مراقبت از بازار و به تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رفع شود.

وی تاکید کرد:بسیج با تمام توان در کنار مردم بوده و ضمن تلاش برای حفظ آرامش جامعه از طریق همکاری با نهادهای مرتبط، آماده کمک به دستگاه های اجرایی به منظور رفع نگرانی شهروندان است.

وی در ادامه با قدردانی از حضور بهنگام مردم گرگان دربرگزاری راهپیمایی و تجمع خودجوش در محکومیت اقدام آشوبگران گفت:اقدام هدایت شده از سوی برخی گروهها و لیدرهای منحرف و معاند در شهر گرگان در همان ساعات اولیه مهار شد.

سپاه  گرگان: بسیج در برابر اغتشاش‌گران کوتاه نخواهد آمد ">

فرمانده سپاه گرگان همچنین به تدارک ۴۲۰ برنامه متنوع فرهنگی،  سیاسی ، اجتماعی، هنری و ورزشی در گرامیداشت ۴۰ سالگی بسیج در این شهرستان اشاره کرد و گفت:از این تعداد ۳۶۰ برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج، ۵۰ برنامه در سطح حوزه های مقاومت و ۱۰ برنامه شاخص شهرستانی اجرا می شود.

وی گلباران گلزار شهدای بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی همایش بصیرتی و تبیین گام دوم انقلاب، برگزاری ۹ یادواره شهدا، برپایی همایش مادران آسمانی، تجمع هفت هزار نفری بسیجیان و بزرگداشت پنجم آذر روز ملی گرگان را از جمله برنامه های شاخص گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد.

گرامیداشت هفته بسیچ از ۲۹ آبان ماه آغاز شده است.

امام خمینی(ره)رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر کردند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/8658



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96