اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عزل و دستگیری فرماندار رامیان به دلیل مسائل مالی
استاندار گلستان گفت:فرماندار رامیان به دلیل مسائل مالی بازداشت و با هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور عزل شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، هادی حق‌شناس  استاندار  گلستان ضمن تأیید دستگیری  فرماندار   رامیان  به دلیل مسائل مالی اظهارداشت:قبل از دستگیری این فرد، سازمان‌های نظارتی گزارش‌هایی در این باره داشتند و قرار بر این شد در یک فرآیند طبیعی پرونده را جلو ببرند.

وی افزود:با اطلاع من، سازمان‌های نظارتی مراقبت لازم را در خصوص اقدامات این فرد انجام می‌دادند و ما هم هماهنگی‌های لازم را با وزارت کشور برای برکناری این فرد انجام دادیم و عزل هم بلافاصله انجام شد.

استاندار گلستان  تخلف  یک مدیر را امری ناشایست دانست و گفت:در شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند اگر بشنوند یک فرماندار هم خطایی انجام داده است، ناراحتی‌شان بیشتر می‎شود.

وی بر برخورد با مدیران متخلف تأکید کرد و بیان داشت:مردم از من به عنوان استاندار انتظار دارند هرجا خطایی می‌بینیم به شدت برخورد شود.مردم مطمئن باشند اگر کوچکترین انحرافی رخ دهد که مستند باشد و چه دستگاه‌های نظارتی و سایر دستگاه‌ها آن را گزارش دهند، حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

پیش از این اعلام شده بود سالاری فرماندار سابق رامیان از سمت خود استعفا داده است.پنج شنبه هفته گذشته و پس از برکناری سالاری، رضا چوبداری به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری منصوب شد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8668



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96