اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری بدل‌اندازهای حرفه‌ای در آق‌قلا
دادستان عمومی و انقلاب آق‌قلا از شناسایی و دستگیری سه بدل‌انداز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی  دادگستری  کل استان گلستان، حسن نجفی اظهار کرد:سه بدل‌انداز در شهرستان آق‌قلا شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این افراد سه نفر هستند که در یک کار ِ گروهی و حساب شده، ابتدا یکی از آنها با کمین در بانک، افراد مسنی که از بانک پول بر می‌داشتند را شناسایی می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب آق‌قلا ادامه داد:سپس دو نفر دیگر که یکی جوان‌تر و دیگری پیرمرد بود در بیرون بانک با دعوای صوری بر سر قیمت ساعت طلا، فردی که شناسایی کرده بودند را به خرید این ساعت ترغیب می‌کردند.

 نجفی ادامه داد:افراد پس از خرید ساعت طلا به قیمت‌های چند میلیونی، هنگام مراجعه به طلافروشی، متوجه تقلبی بودن آن می‌شدند.

دادستان عمومی و انقلاب آق‌قلا با بیان اینکه دو نفر از اعضای این گروه بدل‌انداز دستگیر شده‌اند و یک نفر دیگر هم تحت تقیب است، افزود:این افراد سابقه دارند و پیش‌تر نیز در استان خراسان‌شمالی و شهرهای رامیان، کلاله، گنبدکاووس و علی‌آبادکتول به همین شیوه از مردم  کلاهبرداری  کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب آق‌قلا از کسانی که به این شیوه سرشان کلاه رفته است، خواست برای شکایت و تکمیل اطلاعات پرونده به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8672



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96