اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبرداد:

کاهش ۶ درصدی مصرف بنزین در گلستان
استاندار گلستان گفت: در طول یک هفته گذشته مصرف بنزین در استان ۶ درصد کاهش یافته که انتظار می رود با سهمیه بندی قریب به ۱۰ درصد کاهش در مصرف بنزین صورت پذیرد.

هادی حق شناس در جلسه کارگروه  تنظیم بازار  استان با اشاره به سهمیه بندی و تعیین نرخ  بنزین ، اظهار کرد:نظارت ها بر بازار ادامه دارد تا به آرامش قطعی برسیم و باید مراقب باشیم که به بهانه افزایش قیمت بنزین در حق مردم اجحاف نشود.

وی افزود:طرح سهمیه بندی بنزین برای کشور سودمند خواهد بود چرا که میزان مصرف بنزین در سال گذشته ۱۴ درصد بیش از میزان مصرف در سال ۹۶ بوده است و جریان افزایش مصرف همچنان ادامه داشت.

 استاندار  گلستان بیان کرد:البته دولت راهکارهای دیگری همچون توجه به حمل و نقل عمومی و استفاده از اتومبیل های کم مصرف را در برنامه دارد اما در حال حاضر سهمیه بندی بنزین علاوه بر کنترل مصرف سوخت، وجوه حاصله را نیز در اختیار دهک های پایین جامعه قرار می دهد.

حق شناس یادآور شد:قیمت سوخت cng و lpg به هیچ عنوان افزایش نداشته و اگر چنانچه عاملین توزیع lpg قیمت آن را افزایش دهند، پروانه فعالیت آنان لغو خواهد شد.

وی در ادامه گفت:بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران هر سه شاخص تورم ماهانه، نقطه به نقطه و میانگین کشور در ۸ ماه گذشته کاهشی بوده است.

بر اساس اعلام استانداری گلستان، در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان حسین طلوعیان، مدیر کل صنعت معدن تجارت استان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طول مدت زمان سهمیه بندی بنزین ارایه کرد و مدیران حاضر نیز به بیان نقطه نظرات و فعالیت های خود پرداختند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8675



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96