اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح ساختمان جدید دادسرای کلاله
ساختمان جدید دادسرای کلاله امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، هاشمیان رئیس کل  دادگستری  گلستان گفت:این ساختمان هزار و ۱۰۰ متر مربع مساحت دارد و برای ساخت آن یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.


هادی هاشمیان افزود:با افتتاح این بنا علاوه بر کاستن از شلوغی راهرو‌های دادگستری، شعب  شورای حل اختلاف  این شهرستان هم در این ساختمان مستقر شدند.


رئیس کل دادگستری گلستان گفت:با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای پاسخگویی به مردم، در سال‌های اخیر ساخت، تجهیز و نوسازی بنای دادگستری‌ها و دادسرا‌های استان در دتسور کار دادگستری استان قرار گرفته است.


به گفته هاشمیان، امسال بیش از ده هزار متر مربع بنا به ساختمان‌های دادگستری اضافه شد که برای این ساخت و ساز‌ها بیش از بیست میلیارد تومان از محل صرفه جویی‌ها و مجوز‌های رئیس  قوه قضاییه  هزینه شده است.


او به تلاش دادگستری برای استانداردسازی فضای اداری در همه حوزه‌های قضایی استان اشاره کرد و گفت:این اقدامات به منظور فراهم کردن بستر خدمت بهتر به مردم است و اگر همکاران ما در این بخش خوب عمل نکنند، این اقدامات چندان هم گره گشا نخواهد بود.


رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم بار دیگر با تاکید بر این که خط قرمز ما رفتار نامناسب با مردم است افزود:مردم در زمان گرفتاری و مشکلات به دستگاه مراجعه می‌کنند پس ما باید تلاش کنیم با سعه صدر، هم گره از کارشان باز کنیم و هم شنونده خوبی برای درد‌ها و مشکلاتشان باشیم.


رئیس کل دادگستری استان به ریلی کردن بایگانی‌های راکد استان هم اشاره کرد و گفت:این اقدام امنیت بایگانی پرونده‌ها بیشتر شده و فضا برای بایگانی پرونده‌ها نیز افزایش یافته است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8687



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96