اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف 510 کیلوگرم حشیش در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از کشف 510 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در یک عملیات پلیسی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در این عملیات دو نفر دستگیر شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان،  روح الامین قاسمی  صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد:ماموران پلیس مبارزه با  مواد مخدر  استان گلستان موفق شدند طی یک عملیات پلیسی 510 کیلوگرم مواد مخدر از نوع  حشیش  را کشف کنند.

وی ادامه داد:در این راستا دو نفر دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:این مواد مخدر پس از دو ماه کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان کشف شده که این محموله در یکی از استان های مرکزی دپو شده بود و به گرگان منتقل شد و سوداگران مرگ قصد توزیع در سطح استان گلستان داشتند که با هوشیاری پلیس گلستان این افراد شناسایی و مواد مخدر مورد نظر نیز کشف شد.

قاسمی بیان کرد:متهم اصلی در این پرونده اهل یکی از استان های شرقی کشور بوده که با افراد در استان گلستان در ارتباط بوده که با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد:با فعالیتی که همکاران ما داشتند تاکنون از ابتدای سال جاری تاکنون هفت تن انواع مواد مخدر در استان گلستان کشف شده و 104 نفر  قاچاق چی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد:در این مدت سه هزار و 481 نفر خورده فروش را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی شدند.

قاسمی گفت:پنج هزار و 17 نفر معتادان را جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد داده ایم و در کل 10 دستگاه انواع خودروی سنگین و 174 دستگاه خودروی سبک و 10 دستگاه موتورسیکلت نیز از سوداگران مرگ در استان توقیف شده است.

لازم به ذکر است، این میزان مواد مخدر حشیش در قابل 483 بسته و 10 کیسه در یک منزل مسکونی در گرگان کشف شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8710



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96