اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شکست سنگین بسکتبال «مس» کرمان در گرگان
تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد تیم بسکتبال صنعت مس کرمان را با 37 امتیاز اختلاف شکست دهد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، تیم  بسکتبال   شهرداری  گرگان در هفته دهم مسابقات  لیگ برتر  بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن امام خمینی(ره)مجموعه  ورزشی  آزادی گرگان به مصاف تیم بسکتبال صنعت مس کرمان رفت که در نهایت موفق شد با نتیجه 84 بر 47 پیروز میدان شود.

شهرداری گرگان که پس از باخت پر از چالش و جنجال برابر تیم بسکتبال مهرام تهران به استقبال مس کرمان رفته بود، برای رضایت دل هواداران و خروج از فشار روانی حاکم بر تیم به این پیروزی احتیاج داشت و موفق شد با اختلاف زیادی میهمانش را با شکست بدرقه کند.

شهرداری گرگان در کوارتر اول تا سوم به ترتیب با نتیجه 26 بر 20، 47 بر 31 و 62 بر 37 پیروز میدان شد و در نهایت با نتیجه 84 بر 47 به برتری رسید.

پس از باخت تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر مهرام تهران، روز گذشته هواداران با حضور در تمرین تیم، مراتب اعتراض خود را به نحوه عملکرد برخی از بازیکنان در این دیدار عنوان کردند.

اما در پایان تمرین بازیکنان از هواداران دلجویی و عذرخواهی کرده که این اقدام باعث شد امروز همان هواداران با حضور در سالن با تشویق«مهران شاهین‌طبع»سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و«امیر صدیقی»و«علیار نجفی»دو بازیکنی که فشار انتقادها بر آنها زیاد بود، بیعت دوباره خود را با تیم مورد علاقه‌شان اعلام کنند.

پس از پایان بازی در حالی که هواداران برای انجام مصاحبه در میکسدزون تعبیه شده در سالن منتظر حضور سرمربیان دو تیم بودند، سیدحسین مهدوی مربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان برای انجام مصاحبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و سرمربی تیم همانند تمرین روز گذشته حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

وی در این گفت‌وگو در خصوص بازی اظهار کرد:امروز بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و جوان بودن و کم تجربه بودن بازیکنان ما باعث شد امروز شکست بخوریم.

مربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد:این بازی برای بازیکنان ما خیلی سنگین بود و من به گرگان بخاطر داشتن این هواداران تبریک می‌گویم.

مهدوی با تقدیر از حضور این هواداران در سالن برگزاری مسابقه گفت:امیدوارم گرگان امسال قهرمان شود و دل این هواداران شاد شوند.

وی در پایان بیان کرد:این بازی تجربه بسیار خوبی برای آینده بازیکنان ما بود.

گفتنی است، در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان دوشنبه 18 آذرماه جاری میهمان تیم بسکتبال«توفارقان»آذرشهر خواهد بود و صنعت مس کرمان نیز میزبان شهرداری بندرعباسی خواهد بود که توانست مهرام تهران را در این هفته شکست دهد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8715



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96