اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۲۰۰ داوطلب در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند
در پایان پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان ۲۰۰ داوطلب ثبت‌نام کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، در پایان پنجمین روز از مهلت ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره  انتخابات  مجلس با احتساب ثبت‌نام‌های قطعی که تا پایان وقت امروز انجام شده تعداد داوطلبان در استان  گلستان  به 200 نفر رسیده است.

براساس آخرین اطلاعات 62 نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، 33 نفر در گنبدکاووس، 33 نفر در گمیشان، بندرگز، کردکوی و بندرترکمن، 27 نفر در رامیان و آزادشهر، 33 نفر در مینودشت، گالیکش، مراوه‌تپه و کلاله و 12 نفر در علی‌آبادکتول نام‌نویسی کردند.

امروز رمضانعلی سنگدوینی مدیرعامل اسبق شرکت گاز استان و مدیر خط ششم انتقال گاز ایران به عراق و محمد احمری مدیر بانک ملی غرب استان ثبت‌نام کردند.

همچنین سعید یلقی کارشناس شیلات عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی، حسین احمدی مدیرعامل هلال‌احمر استان گلستان و رقیه‌بیگم کاظمی عضو سازمان معلمان ایران نیز امروز در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا ثبت نام کردند.

در حوزه انتخابیه غرب گلستان هم آقایان امید شکری ، سید تقی میرکریمی و محمد طیبی با حضور در فرمانداری کردکوی نامزد یازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی  شدند.

در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر آقایان غلامعلی کوهساری، یعقوب نظرخانی، سید مهدی میری، ایوب منصوری و خانم ساره طاهری برای نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8717



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96