اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان:

سارق اماکن خصوصی رامیان به دام پلیس افتاد
فرمانده انتظامی گلستان گفت: سارق اماکن خصوصی در رامیان به دام افتاد.

سردار  روح الامین قاسمی  در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارکرد:به دنبال وقوع چندیدن فقره  سرقت  اماکن خصوصی در  رامیان ، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات تخصصی ماموران در این خصوص آغاز شد و با انجام یکسری اقدامات فنی و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته در محل سرقت ها، تصاویر مبهمی از سارق بدست آمد که بدلیل کیفیت پایین، چهره متهم قابل شناسایی نبود.

قاسمی در ادامه با اشاره به بررسی سوابق سارقان منطقه از طریق بانک اطلاعاتی پلیس، گفت:سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی و تحقیقات بی وقفه، ماموران موفق شدند سارق سابقه داری که قصد فروش اموال مسروقه را در قسمتی از شهرستان داشت، شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد:طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت:متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان رامیان اقرار و انگیزه خود را تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

قاسمی با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، تصریح کرد:شهروندان می توانند با رعایت نکات امنیتی نقش موثری در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته و اینگونه پلیس را در تامین امنیت پایدار یاری کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8719



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96