اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف چوب‌های قاچاق در گلستان
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: طی بازدید از محل دپوی چوب آلات و همچنین کارگاه چوب بری در روستای سرکلاته ۵۶۶ عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط شر.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر ، سرهنگ حبیب یارادبزی فرمانده یگان حفاظت  منابع طبیعی  و آبخیزداری استان گلستان گفت:طی گشت و بازدید در کارگاه  چوب  بری روستای سرکلاته شهرستان کردکوی ۵۶۶ عدد کاتین چوب آلات  قاچاق  از نوع توسکا کشف و ضبط شد.


او‌افزود:این مقدار چوب آلات قاچاق از دو مکان دپوی چوب آلات و کارگاه چوب بری در منطقه بوده که با هوشیاری و اقدامات به موقع و گشت و مراقبت‌های ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و ضبط شدند.

 

کشف چوب‌های قاچاق در گلستان


او افزود:در این راستا پرونده تخلف برای کارگاه چوب بری و دو انبار مخصوص دپوی چوب آلات تنظیم گردید و برای رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.


حبیب یارادبزی در ادامه بیان کرد:نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی گلوگاه‌های قاچاق استان را کنترل نموده و با متخلفین برخورد جدی قضایی خواهد شد.

 

کشف چوب‌های قاچاق در گلستان


یارادبزی گفت:حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی از وظایف همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را هرچه سریع‌تر از طریق شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نموده تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم./باشگاه خبرنگاران جوان

 


http://www.caspiankhabar.com/8738



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96