اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

بستر حضور حداکثری درانتخابات مهیا شود/تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه
امام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل اجرایی، ناظران و کاندیداها وظیفه دارند تا بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهیا کنند.

به گزارش کاسپین خبر ،  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی   نماز جمعه  گرگان اظهارکرد: اقبال مطلوبی را در ثبت نام داوطلبان در  انتخابات  مجلی شاهد بودیم که ضرورت دارد همه عوامل نظارتی و اجرایی به نحوی عمل کنند که حضور حداکثری مردم تحقق یابد.

وی افزود:عوامل نظارتی در بررسی ها از مر قانون خارج نشوند و کاندیداها هم با رعایت مباحث قانونی فضای پرشوری را برای حضور مردم مهیا کنند.

نورمفیدی بیان کرد:در شرایطی که کشور در بخش های مختلف از جمله اقتصادی تحت فشار شدید استکبار است حضور مردم در انتخابات بسیار ارزشمند و سرنوشت ساز بوده و نشان دهنده جایگاه مطلوب نظام در نزد مردم است.

وی با اشاره به ۲۷ آذرماه و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود:‌شالوده حوزه و دانشگاه دلسوز کشور هستند و اگر می خواهیم توسعه و صلاح کشور را شاهد باشیم باید ارتباط بین حوزه و دانشگاه تقویت شود و همه اندیشمندان حوزه و دانشمندان دانشگاه باید برای تقویت این ارتباط تلاش و مساعی بیشتری مصروف کنند.

نورمفیدی ضمن تقدیر پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین حضور ریاست قوه قضاییه، وزیر آموزش و پرورش و رییس ستاد اقامه نماز کشور در بیست و هشتمین  اجلاس سراسری نماز  در گرگان اظهارکرد:تعداد آثار رسیده به این اجلاسیه نشان داد که جایگاه نماز در استان وضع خوبی دارد.

وی گفت:اینکه برخی افراد می گویند جایگاه نماز در استان تضعیف شده، صحت ندارد زیرا از مجموع ۱۶ هزار اثر و گزارش رسیده به اجلاسیه تعداد ۱۱ هزار اثر از گلستان بود و این مبین آن است که نماز جایگاه خوبی در استان دارد.

نورمفیدی نماز را تکلیف شرعی و مقدس خواند و بیان کرد:نماز از حسناتی محسوب می شود که گناهان را از بین می برد و جامعه و افراد را از منکر باز می دارد
نورمفیدی ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین برنامه‌هایی شاهد گسترش روز افزون اقامه نماز در سطح مدارس ادارات و سایر اقشار مردم باشیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8754



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96