اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادبود: دولت کمک کند، سالن بزرگ بسکتبال گرگان را می‌سازیم
شهردار گرگان گفت: اگر دولت کمک کند حاضریم حتی با مشارکت بخش خصوصی سالن بزرگتری را برای بسکتبال گرگان بسازیم.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ، عبدالرضا  دادبود  بعد از ظهر امروز در گفتوگو با خبرنگاران استان در پاسخ به سوال خبرنگار  کاسپین خبر  درباره جذب بازیکن خارجی برای تیم  بسکتبال   شهرداری  گرگان اظهار کرد:در شرایطی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور داریم که تیم‌ها قدرتمندتر از گذشته و با تدارکات وسیع‌تر ظاهر شدند.

وی ادامه داد:در حال حاضر با توجه به آسیب‌دیدگی دو بازیکن تیم، سرمربی تیم درخواست داشت که بازیکن خارجی دیگری را برای تیم جذب کنیم که مذاکراتی را هم در این حوزه آغاز کردیم.

شهردار گرگان با بیان اینکه با توجه به شرایط تیم ما نیاز به تقویت تیم از نظر بازیکن داریم، تاکید کرد:راه ما از این به بعد سخت‌تر و دشوارتر است و مقرر است تیم با جدیت تقویت شود.

دادبود در خصوص شعار هواداران درباره نیازمندی شهر گرگان به سالن بسکتبال بزرگتر تصریح کرد:به طور قطع گرگان به عنوان پایتخت بسکتبال ایران نیازمند سالن بسکتبال بزرگتر است.

وی اضافه کرد:فضای حال حاضر مورد استفاده فضای نامناسبی است و شهرداری گرگان هم نیم نگاهی به این موضوع دارد و در صورتی که دولت کمک کند حاضر هستیم با مشارکت دولت و حتی بخش خصوصی سالن بهتری را برای بسکتبال بسازیم.

دادبود متذکر شد:تلاش می‌کنم با مدل خوب و کار اجرا شدنی در بازه زمانی مشخص کوتاه مدت سالن مناسبی را برای بسکتبال بسازیم./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8764



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96