اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تسهیلات کم‌بهره برای آزادی زندانیان پرداخت می‌شود
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۵ زندانی جرایم مالی غیرعمد در استان با کمک خیران و ستاد دیه آزاد شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، هادی هاشمیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:منابعی که در اختیار  ستاد دیه  قرار می‌گیرد حتی یک ریال آن صرف آزادی  زندان یان جرایم عمد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بیش از 2 هزار و 100 زندانی مالی جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند، گفت:از ابتدای امسال تا کنون نیز 125 زندانی با کمک خیران و ستاد دیه به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

رئیس کل  دادگستری  استان بیان داشت:در حال حاضر 287 زندانی جرایم مالی غیرعمد در زندان‌های استان هستند که بدهی آنان حدود 190 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد:علاوه بر کمک ستاد دیه و خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، حدود 65 درصد مبلغ بدهی را هم می‌توان از شاکیان رضایت گرفت.همچنین  تسهیلات  کم‌بهره نیز برای آزادی زندانیان پیش‌بینی شده که در حال پرداخت است.

هاشمیان با اشاره به هدایت منابع مالی واقفان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت:از ابتدای امسال با کمک واقفان خیراندیش 11 نفر از این زندانیان آزاد شدند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8766



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96