اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادستان گرگان خبرداد:

تخریب ۱۴ بنای غیرمجاز و آزادی ۲ هزار متر زمین کشاورزی در گرگان
دادستان عمومی و انقلاب گرگان از تخریب ۱۴ بنای غیرمجاز در روستاهای شهرستان گرگان خبر داد و گفت: با اجرای این احکام دو هزار متر مربع زمین کشاورزی آزاد شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان اینکه امروز(یکشنبه)با حضور نماینده  دادستان  ۱۴ بنای غیرمجاز در روستاهای شهرستان گرگان تخریب شد، اظهار کرد:این خانه‌های غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی روستاهای نومل، باغ گلبن، نصرآباد و ولیک آباد ساخته شده بود که پس از قطعی شدن حکم قلع و قمع این بناها در دادگاه، امروز با حضور قاضی شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای گرگان، این احکام اجرا شد.

وی افزود:با اجرای این احکام، ۲ هزار مترمربع زمین آزاد شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان بار دیگر به مردم توصیه کرد:پیش از ساخت و ساز، مجوزهای موردنیاز را دریافت کرده و از ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی و باغی خودداری کنند.

به گفته سیدحسینی، در اجرای احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، باغی و  منابع طبیعی ، به هیچ عنوان تردید نمی‌کنیم.

وی همچنین به فنس کشی و دیوارکشی‌های غیرقانونی هم اشاره کرد و گفت:تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی به  جهاد کشاورزی  و امور اراضی این اختیار را داده است تا بدون حکم قضایی و تنها با حضور نماینده دادستان، فنس کشیها و دیوارکشی‌های غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را بردارند./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/8773



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96