اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پارک گردشگری در گرگان احداث می‌شود
شهردار گرگان گفت: در ورودی غربی شهر با توجه به وجود فضای سبز مناسب یکی از بزرگترین پارک‌ها در قالب پارک گردشگری ایجاد می‌شود.

 عبدالرضا دادبود  در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  در  گرگان  با بیان اینکه باید ظرفیت‌های  گردشگری  شهر گرگان را به فعلیت برسانیم، اظهار داشت:سرانه فضای سبز در شهر گرگان با ایجاد پارک‌های محله‌ای و جیبی در حال رشد است اما هنوز هم نیازمند ایجاد پارک‌های جدید هستیم.

وی افزود:احداث 3 پارک محله‌ای از ابتدای سال آغاز شده بود که قبل از نوروز 99 این پارک‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان با اشاره به اصلاح هندسی میدان بسیج گفت:در این پروژه 4 هکتار به فضای سبز شهر گرگان افزوده شد و با توجه به موقعیت مناسبی که این مکان برای جذب مسافر و گردشگر دارد، بنا داریم یکی از بزرگترین‌پارک‌های شهر با عنوان پارک گردشگری را در این محدوده ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه وضعیت سرانه پارکی در شهر گرگان مطلوب نیست، گفت:در گرگان 100 محله داریم که 53 پارک در این شهر وجود دارد و برای تحقق شعار هرمحله یک پارک کار سختی پیش‌رو داریم.

دادبود با اشاره به وضعیت سرانه پارکی شهروندان گرگانی بیان داشت:سرانه پارکی شهروندان در کشور حدود دو مترمربع بوده اما در گرگان این سرانه کمتر از یک مترمربع است.به دلیل کمبود زمین در شهر گرگان کار سختی داریم و برای همین از اواخر سال گذشته احداث پارک‌های جیبی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی تا کنون 9 پارک جیبی در شهر گرگان ایجاد و 4 پارک دیگر نیز جانمایی شده است.همچنین طبق برنامه قرار است تا پایان امسال تعداد این پارک‌ها به 40 عدد برسد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8781



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96