اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه گلستان: ۱۶۵۸ واحدمسکونی به مردم سیل‌زده تحویل داده شد/آغاز اجرای۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در گلستان
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در مرحله نخست یکهزار و ۱۸۵ واحد مسکونی کردیم و در این روز مبارک نیز ۵۰۰ واحد را افتتاح و ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در گلستان را هم امروز با حضور سردار سلیمانی آغاز می‌کنیم.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سردار حسین معروفی فرمانده  سپاه  نینوای استان گلستان صبح امروز در مراسم افتتاح متمرکز ۵۰۰ واحدمسکونی در مناطق  سیل ‌زده استان که در روستای قورپلجه در حال برگزاری است، اظهارداشت:در استان گلستان ۱۷ قوم با اتحاد و وحدت یکپارچه مثال‌زدنی و در چارچوب انقلاب اسلامی در حال زندگی هستند.

او افزود:در زمان سیل، سپاه اصفهان با فرماندهی سردار سلیمانی رئیس فعلی سازمان بسیج مستضعفین با تمام توان به کمک شهرستان آق‌قلا آمد که جای تشکر دارد.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت:توفیق داریم برای مرحله دوم  بازسازی  و تعمیر واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده با محوریت شهرستان گنبدکاووس را امروز افتتاح کنیم.

او با بیان اینکه نگاه ما در حوزه محرومیت‌زدایی همانند امامین انقلاب، اعتقادی است، ادامه داد:هرجا که نوکری مردم را بی‌منت انجام می‌دهیم به دنبال تشکر نیستیم، زیرا خدا این توفیق را به ما داده است تا به این مردم نجیب و مومن کمک کنیم.

 سردار معروفی  ادامه داد:در مرحله نخست یک‌هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی کردیم و در این روز مبارک ۵۰۰ واحد را افتتاح می‌کنیم.

او با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی و مردمی برای کمک به سیل‌زدگان و بازسازی واحد‌های مسکونی گفت:۳۳ هزار نفر در قالب نیرو‌های جهادی به مدت ۴۵ در سیل به کمک مردم آمدند.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد:پاسداران ما تا گردن درون آب بودند تا آب به سمت مردم و خانه‌های آن‌ها نرود.دیدیم که دفاع مقدس در مسئله سیل به عنوان جهاد مقدس تکرار شد.

او بیان داشت:به فرمان اماممان تا گردن در آب رفتیم تا آب را از خانه مردم خارج کنیم و این برای ما افتخار است و ما برای مردم جان خود را می‌دهیم، زیرا این انقلاب با مردم تعریف می‌شود.

آغاز اجرای۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در گلستان

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی گلستان که با حضور سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در گنبدکاوس برگزار شد گفت:این طرح های محرومیت زدایی در عرصه های ساخت و تکمیل خانه محروم ۱۲۵ واحد، تکمیل ۲۱ مدرسه ، تکمیل۱۹ مسجد ،مرمت و بهسازی ۱۵ جاده بین مزارع، احداث۱۴کانال بتنی و احداث۱۷ خانه عالم است.

او افزود:۸طرح شناور محرومیت زدایی،تکمیل۷گلزار شهدا ، ۵حوزه علمیه ، ۴ پروژه آبرسانی احداث۲ پل بتنی و ساخت یک سالن ورزشی هم از دیگر طرح هاست.

سردار معروفی ادامه داد:این طرحها با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در دستور کار است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8784



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96