اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

برخورد باشگاه ذوب آهن اصفهان غیرحرفه ای بود
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به حاضر نشدن تیم ذوب آهن اصفهان در بازی، گفت: برخورد این باشگاه با ما غیرحرفه‌ای و ناشایست بود.

به گزارش  کاسپین خبر ، هادی ایزدپناه عصر جمعه و پس از برگزار نشدن دیدار معوق بین تیم‌های  شهرداری  گرگان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد:ما در مجموعه ملت اصفهان حضور داریم اما هیچکدام از مسئولین ذوب‌آهن حضور ندارند و حتی ما را به داخل مجموعه راه ندادند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد غیرحرفه‌ای و نامناسبی با ما، بازیکنان و شخصیت تیمی مثل شهرداری گرگان شد، ادامه داد:با تاخیر زیاد در پرواز دیشب به اصفهان رسیدیم و به همین دلیل از فدراسیون درخواست کردیم تا بازی را ۲۴ ساعت به تاخیر بیندازند که فدراسیون هم موافقت کرد؛ اما دلیل حساسیت ذوب‌آهنی‌ها را نمیدانم.

ایزدپناه با بیان اینکه اگر بحث متضرر شدن مطرح باشد، این تیم شهرداری گرگان است که باید هزینه یک شب اقامت بیشتر و کنسلی بلیط هواپیما را بدهد، گفت:این درحالی است که دفعه قبل هم که بازی لغو شد، ما با وجود اینکه هزینه کرده بودیم شرایط شورای تامین را پذیرفتیم و به گرگان برگشتیم.

سرپرست تیم شهرداری گرگان اضافه کرد:دلیل این همه حساسیت و حرف و حدیث را نمی‌دانم.مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون است و اگر قرار باشد هر باشگاهی برای خودش تصمیمات جداگانه بگیرد، به هیچ جایی نمی‌رسیم.این اتفاق امروز حتی در هیچ رشته‌ای رخ نمی‌دهد.

لازم به ذکر است دیدار معوقه ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان قرار بود دیروز برگزار شود که به دلیل تاخیر در پرواز تیم شهرداری گرگان، به امروز موکول شده‌بود و امروز نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان برای انجام مسابقه حاضر نشد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8797



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96