اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سردار شریف: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در بدترین شرایط تاریخ قرار دارند / آشوب اخیر در ۴۸ ساعت خنثی شد
سخنگوی سپاه گفت: در ماجرای گرانی سوخت دشمنان سعی کردند بر موج بی‌تدبیری‌ها و فشار‌های اقتصادی سوار شوند اما با کمتر از ۵ دقیقه بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کردند و فتنه آشوب در ۴۸ ساعت خنثی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  کردکوی ،‌‌سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف‌در یادواره 25 شهید روستاتی النگ شهرستان کردکوی اظهار داشت:ما در یادواره شهدا وظیفه داریم به شهدا گزارش دهیم که توانسته ایم وظیفه خود را در قبال شهدا به درستی انجام دهیم یا خیر؟‌برخی جوانان ما نمی‌دانند نظام ستمشاهی پیش از انقلاب با مردم چگونه رفتار می‌کرد و رفتارش در قبال دشمنان چه بود.

سخنگوی  سپاه  با اشاره به غارت نفت ما توسط آمریکا در دوران قبل از انقلاب افزود:نفت ما در دوران ستمشاهی متعلق به آمریکا بود و امروز هم صریحا دیدید که رییس جمهور امریکا گفت در منطقه ما به دنبال نفت است.

وی با بیان اینکه جوانان بدانند که این کشور با چه زحمت و مجاهدتی از چنگال آمریکایی ها درآمد و امام(ره)چگونه با اتکا به خداوند سرنوشت کشور را به دست مردم سپرد، تصریح کرد:تا پیش از انقلاب همه مقدرات در دست دربار و عده‌ای محدود وابسته به دربار بود و مردم در تعیین امور‌کشور نقشی نداشتند.

سردار شریف اظهار کرد‌:آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب کمر همت بستند تا با کودتا و توطئه و جنگ نظامی و تحریم اقتصادی انقلاب را از بین ببرند اما در تمام اقدامات خود شکست خوردند.

وی با تاکید بر اینکه چه منافقین و چه خاندان پهلوی به خاطر خیانت‌های خود به ایران‌، منفورترین شخصیت‌ها نزد ملت‌هستند، خاطر نشان کرد:امروز از ژنرال هال قدکشیده صدام و حزب بعث خبری نیست‌، امروز از گروهک‌های تجزیه‌طلب خبری نیست‌، امروز از اردوگاه‌های منافقین در منطقه خبری نیست و این شکست‌ها را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار شریف با اشاره به شرایط فعلی آمریکا و اسرائیل خاطر نشان کرد:آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند در بدترین شرایط تاریخ خود هستند و هر آنچه که رجزخوانی می‌کنند فقط بلندی صوت است.

وی گفت:در حوزه امنیت به نقطه‌ای رسیده‌ایم که دشمنان این آب و خاک قادر نیستند به آن خدشه‌ای وارد کنند و به غم توطئه‌ها و سناریوهای زنجیره‌ای هیچ غلطی نتوانسته‌اند کنند.

سردار شریف دوره جدید ذلت آمریکایی‌ها که بعد از سقوط پهپاد راهبردی متجاوز آنان رقم خورد را بسیار الهام‌بخش توصیف کرد و یادآور شد:فرزندان این سرزمین طی چند سال اخیر در شامات و عراق حضور پیدا کردند و عاملی شدند که داعش و تروریسم تکفیری رو به نابودی برود تا امنیت ایران اسلامی حفظ شود.

وی اظهار داشت:در ماجرای گرانی سوخت دشمنان سعی کردند بر موج بی‌تدبیری‌ها و فشار‌های اقتصادی سوار شوند اما با کمتر از 5 دقیقه بیانات رهبر فرزانه انقلاب مردم صفوف خود را از آشوبگران جدا کردند و  فتنه  آشوب در 48 ساعت خنثی شد.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه پیروزی در همه صحنه‌ها مرهون مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه رهبری معظم است تصریح کرد:ملت ایران با تمام وجود تابع ولی فقیه و منویات و هدایت‌های حکیمانه ایشان است و تا پای جان بر مواضع این رهبر بصیر،شجاع و دوراندیش ایستاده است.

وی با بیان اینکه جوانان دیروز گوش به فرمان امام راحل(ره)بودند و با همت والای خود حماسه هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها ی نبرد با استکبار جهانی و رژیم بعثی صدام را رقم زدند،با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد:امروز 40 سال از استقرار جمهوری اسلامی می‌گذرد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب گام دوم انقلاب گام شکست های پی در پی دشمن است.

وی ادامه داد:ما در 40 سال گذشته همه تهدیدهای دشمن در عرصه‌های مختلف را به فرصت‌های بزرگ برای پیشرفت کشور و پیش برندگی انقلاب تبدیل کرده‌ایم و به فضل الهی در ادامه هم قادر خواهیم بود به سمت قله های پیشرفت حرکت کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران بیان داشت‌:امروز بزرگ‌ترین خلا کشورها نداشتن رهبری شجاع‌، مردم‌دوست‌، آگاه و با بصیرت است و ما در جایی از عالم خلقت در روی کره زمین مثل امام خامنه‌ای پیدا نمی‌کنیم که دلسوز توده مردم کشور خود باشد.

وی مردمی بودن و دشمن‌شناسی را دو شاخصه برجسته رهبر فرزانه انقلاب توصیف کرد و با تشریح دشمنی‌های امروز آمریکا و متحدان کاخ سفید علیه ملت ایران گفت:یکی از تهدیدات همیشگی آمریکایی‌ها این بود که ما اجازه واردات بنزین به ایران را نمی‌دهیم در حالی که فرزندان شما در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)سپاه با استعداد و هوش سرشار ایرانی با ساخت پالایشگاه خلیج فارس این حربه را از دست دشمن گرفتند.

سخنگوی سپاه گفت:سال 56 بر اساس آمار رژیم ستمشاهی از 70 درصد جمعیت کشور در روستاهایی زندگی می‌کردند که اکثرا آب و برق نداشتند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد:دشمن اعتراف می‌کند در وصیت‌نامه شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده که شامل پای بندی به دین ، مذهب و خانواده ؛ اعتقاد قلبی به رهبر خود و برآمدن از توده مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام رسانه‌های دنیا تلاش می‌کنند به ما الگو معرفی کنند در حالی که زیباترین و ناب ترین الگو ها همین شهدای ما هستند خاطرنشان کرد:دشمن امروز می کوشد با انحراف خانواده ها از تربیت جوانانی با شاخصه شهدا جلوگیری کند ، اما مردم ما را باید در کنار ضریح علی ابن موسی الرضا(ع)، راهپیمایی عظیم اربعین و راهیان نور دید که نشان می دهند دشمن در این نیرنگ خود هم شکست خواهد خورد.

سردار شریف در پایان با بیان اینکه جوانان این آب و خاک امروز راه شهدا را ادامه داده‌اند بیان داشت:به لطف خداوند و به برکت تلاش و مجاهدت مردان این سرزمین به قدری توانمند شده‌ایم که دشمن با درک مقداری از توان ما گزینه نظامی را از روی میز خود برداشته‌اند./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/8827



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96