اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اعلام علت حادثه و آخرین جزئیات تصادف کامیون با مینی‌بوس در گلستان
رئیس پلیس‌راه گلستان علت وقوع سانحه رانندگی عصر امروز بین کامیون و مینی‌بوس در محور کردکوی به بندرگز را عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی راننده کامیون اعلام کرد.

علی عبدی در گفت‌وگو با  کاسپین خبر  از گرگان، در خصوص علت وقوع حادثه  تصادف  بین یک دستگاه کامیون و مینی‌بوس در محور  کردکوی  به  بندرگز  اظهار کرد:هر دو خودرو از سمت غرب به شرق در محور کردکوی به بندرگز در حرکت بوده که متاسفانه به دلیل عدم رعایت حق تقدم و عدم رعایت فاصله طولی راننده کامیون به مینی‌بوس برخورد کرد.

وی ادامه داد:در حال حاضر عملیات امداد و نجات پایان یافته و گشت پلیس‌راه برای نظم بخشی به ترافیک در محل حاضر است.

رئیس پلیس‌راه گلستان گفت:محور کاملا باز است و تردد در آن جریان دارد.

افزایش آمار مجروحان به 22 نفر

گفتنی است، ساعت 18 و 27 دقیقه عصر امروز در یک سانحه رانندگی در محور کردکوی به بندرگز بعد از روستای«کارکنده»یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این حادثه بیش از 20 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت  هلال احمر  استان گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره آخرین وضعیت امداد و نجات به حادثه‌دیدگان گفت:در مجموع در این حادثه 22 نفر توسط آمبولانس‌های  اورژانس  و هلال احمر به بیمارستان‌های کردکوی و بندرگز منتقل شدند.

سیدرحیم میرکریمی تاکید کرد:15 نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس و هفت نفر با آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد:عملیات امداد و نجات دقایقی پیش پایان یافت.

تصادفی که تصادف دیگر را رقم زد

بر اساس این گزارش، بنا بر اظهارات شاهدان حادثه لحظاتی قبل از وقوع این تصادف، یک سانحه رانندگی بین یک دستگاه پراید و کامیون در همان محل رخ داد که راننده مینی‌بوس در لحظه رسیدن به این صحنه سرعت خود را کاهش داد که ناگهان کامیون از پشت به مینی‌بوس برخورد کرده و این سانحه رانندگی رخ داد.

گفتنی است، اکثر افراد مجروح شده در بیمارستان به صورت سرپایی مداوا شدند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8836



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96