اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه نینوای گلستان:

سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب بود
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت : سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار کاسپین خبر از گرگان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی گرگان گفت:این داغ برای من خیلی سخت است چراکه کسی که ۳۷ سال افتخار شاگردی اش را داشتم از دست داده ام ، حاج قاسم فقط فرمانده ما نبود، او مراد و استاد ما بود و خیلی سخت است که یک سرباز در فراق فرمانده خود سخن بگوید.

او ادامه داد:اولین گذشت حاج قاسم، گذشت از گناه بود؛ ایشان اهل گناه نبود و اولین سفارشش به همه رعایت تقوای الهی بود و همین شد که سردار سلیمانی نه بر اجسام که بر قلوب انسان‌ها حاکم بود.

او افزود:دومین گذشت حاج قاسم گذشت از مال بود؛ ایشان مالک اشتر امام جامعه بود که همه حرفش را حرف امام جامعه می‌دانستند ، این شهید والامقام در یک خانه سازمانی در تهران ساکن بود و از مال دنیا چیزی نداشت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه گذشت از عزیزان از دیگر ویژگی‌های های حاج قاسم بود، گفت:خانواده حاج قاسم ۲۱ سال با یک شهید زنده زندگی می‌کردند و می‌دانستند که ایشان روزی شهید می‌شوند ، برادران و خواهران بدانید اگر امروز در اربعین حسینی رهسپار کربلا معلی هستیم این امنیت مدیون شهید سلیمانی است.

 سردار معروفی ادامه داد:اخلاص در عمل در شاخصه رفتاری حاج قاسم بود و ایشان هیچ کاری را بدون رضایت حق تعالی انجام نمی‌داد ، قنوت و سجده  سردار شهید سلیمانی  الهی بود و گواهی می‌دهم از مدتی که ایشان را شناختم تا روز‌های آخر منتهی به شهادتش نماز شبش را قطع نکرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه همه حاج قاسم سلیمانی را تندیس اخلاق، ادب، عرفان و اخلاق می‌دانستند، گفت:همه شهید سلیمانی را الگو می‌دانستند و برای ایشان احترام خاصی قائل بودند.

معروفی ادامه داد:شهید سلیمانی در طول رفاقت دوبار از بنده شفا‌ها و کتبا خواست که دعا کن در راه خدا تکه تکه شده باشم و من وقتی نحوه شهادت حاج قاسم را شنیدم دریافتم خداوند خواسته او را مستجاب کرده است.

وی تاکید کرد:دشمان ما بدانند قلب ملت ایران و جهان اسلام را هدف قرار دادند و جهان اسلام انتقام این جنایت رژیم تروریستی آمریکا را خواهد گرفت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود:رئیس جمهور و مسئولان ابله آمریکا با پیغام‌های متوالی گفته در همین حد از ما انتقام بگیرید؛ آخر دیوانه‌ها قلب ما را زدید با چه جراتی برای ما حد و حدود تعیین می‌کنید؟ در حالی که تمام نیرو‌های شما در منقطه ارزش یک تار موی حاج قاسم را ندارند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8849



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96