اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



قدردانی مردم گلستان از ۴۰ سال مجاهدت سردار شهید قاسم سلیمانی
مردم گلستان در شهرهای مختلف استان با برپایی مراسم، یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش  کاسپین خبر ، مردم  گلستان  روز دوشنبه در شهرهای مختلف استان با برپایی راهپیمایی و برگزاری مراسم یادبود، یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

آیین گرامی داشت سرباز رشید اسلام در شهرهای گرگان، علی آبادکتول، گمیشان، کردکوی، آزادشهر، بندرترکمن و غیره برگزار شد و مردم با نوحه سرایی در سوگ سپهبد سلیمانی اشک ریختند.

مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عین الله شهابی امام جمعه آزادشهر در این مراسم با بیان این که همه ملت از این شهادت عزادار هستند، گفت:سردار سلیمانی ۴۰ سال از عمر خویش را وقف انقلاب و امنیت اسلام کرد و ملت ما قدردان این زحمات و از خود گذشتگی‌ها هستند.

سرهنگ مجید زمانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه علی آبادکتول هم در آیین گرامیداشت حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان با اشاره به رشادت سردار و ترس استکبار جهانی از این شهید، اظهارکرد:راه شهید سلیمانی و همرزمانش ادامه خواهد داشت و قطعاً در یک زمان مناسب و باهوشمندی و درایت انتقام خون شهید را خواهیم گرفت.

گلستانی ها همچنین امروز با برپایی راهپیمایی در شهرهای آزادشهر، گمیشان و کردکوی خشم و انزجار خود را نسبت به آمریکا نشان دادند.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس مختلف استان هم از دیگر برنامه های گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی در استان بود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8858



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96