اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سردار سلیمانی عصاره جبهه مقاومت بود

شادی گلستانی‌ها از سیلی سپاه/انتقام حق مسلم جمهوری اسلامی است
شیعه و سنی گلستان با قاطعیت، حامی انتقام سخت از جنایت آمریکا و ایادی آن ها در منطقه هستند و از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار خوشحالی کردند.

 کاسپین خبر : وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ. نخستین ساعات بامداد چهارشنبه؛ در همان محدوده زمانی که پیکر مطهر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در آغوش خاک در زادگاهش آرام گرفت، حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین‌الاسد و پایگاه التاجی در عراق آغاز شد.

در این حملات شمار زیادی از نیروهای نظامی آمریکایی کشته شده و خسارت سنگینی به تجهیزات آنها وارد آمد.

شنیدن این حمله نظامی همچون دارویی آرام بخش برای ملت ایران بود و از همان لحاظ اولیه انتشار این خبر موج خوشحالی از این انتقام که رهبر معظم انقلاب آن را سیلی نامیدند، کشور را فرا گرفت و مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا در خیابان‌ها مسرت خود را از این عمل نشان دادند.

شیعه و سنی گلستان ی هم از حملات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا حمایت کرده و با سردادن الله اکبر از این اقدام سپاه تشکر کردند.

خبر شیرینی بود

یک شهروند گرگانی در این زمینه به کاسپین خبر  گفت:صبح جمعه که از خواب بیدار شدیم شنیدن خبر شهادت سردار همه ما را داغدار کرد اما این عمل سپاه که بامداد چهارشنبه انجام شد بسیار شیرین بود.

فاطمه احدی ضمن تشکر از سپاه افزود:همه ما راه سردار سلیمانی را ادامه می‌دهیم و در برابر افکار ظالمانه آنها خواهیم ایستاد.

علی رایجی یکی دیگر از شهروندان گرگانی گفت:نیروهای آمریکایی باید هرچه سریع‌تر منطقه را ترک کنند وگرنه باید در انتظار انتقام سخت‌تر باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان هم گفت:از همان روزی که سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان به شهادت رسید انتقام امت اسلامی شروع شد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به استقبال مردم از پیکر سردار دل‌ها، افزود:خود این مراسم و تشییع جنازه و همه آئین‌ها یادبود نشان نفرت از آمریکا و افزون شدن آن دارد.

نورمفیدی گفت:مجلس عراق تصویب کرد که همه سربازان و نظامیان آمریکا باید خاک این کشور را ترک کنند، این هم انتقام دوم بود.

انتقام از طریق جنگ نرم هم انجام شود

وی با اشاره به انتقام سوم اضافه کرد:مجلس شورای اسلامی کشور هم همه عمال آمریکا که در منطقه هستند را جزو تروریست‌ها خواند و این هم انتقام دیگر بود.

نورمفیدی گفت:و انتقام دیگر که حسابی آمریکایی را ترساند و به چه کنم چه کنم انداخت، حمله نظامی است و ترسی آنها را فراگرفته که سر آن ناپیداست.

وی اضافه کرد:خود ملت آمریکا و گروه‌های مختلف مخالفت خود را با اقدام ترامپ نشان دادند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد:ما یک انتقام دیگری را هم باید انجام دهیم و آن از طریق جنگ نرم محقق می‌شود و آن اینکه این مردک(ترامپ)برای بار دوم رأی نیاورد و این ضربه را باید بزنیم.

امام جمعه فراغی هم به کاسپین خبر  گفت:اتفاقات اخیر(حمله موشکی سپاه)طبعاً باید اتفاق می‌افتاد به لحاظ اینکه آمریکایی‌ها با این عمل جنایتکارانه همه مردم را داغدار کردند.

محمدامین آدینه افزود:انتقام حق مسلم ایرانی‌ها و نظام جمهوری اسلامی است زیرا آنها باید در قبال کاری که کرده‌اند جواب پس دهند.

حمایت از حرکت سپاه پاسداران

وی بیان کرد:سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های بزرگ ایران بود و در راه حفظ نظام و اعتلای اسلام اقدامات شایسته انجام داد و باید خونخواهی ایشان انجام شود.

آدینه تصریح کرد: اهل سنت گلستان از این حرکت سپاه و نظام دفاع کرده و باید راه شهدا که مجاهدان نظام اسلامی هستند را ادامه دهیم.

وی اظهارکرد:مسئولان نظام مصمم هستند که جواب دشمنان را بدهند و آنها هم جواب خود را قدم قدم می‌گیرند.

سردار سلیمانی عصاره جبهه مقاومت بود

امام جمعه اهل سنت  بندرترکمن  هم به کاسپین خبر   گفت:وقایع اخیر مردم ایران را داغدار کرد چرا که سردار سلیمانی علمدار جبهه جهاد و عصاره مقاومت بود که برای اسلام خالصانه مخلصانه و متواضعانه کار کرد.

داوود آخوند بلکفه افزود:باید آسیب‌های استکبارگرانه آمریکا و ایادی آنها را از بلاد اسلامی دور کنیم.

وی بیان کرد:مردم قدردان سردار سلیمانی بوده و شهادت ایشان داغ سنگینی بر امت اسلامی ایجاد کرد.

بلکفه گفت:در تشییع جنازه ایشان دیدیم که همه مردم چگونه همراه شده و وحدت ملی و انسجام امت اسلام به وجود آمد؛ وجود سپهبد سلیمانی برای امت اسلام برکت بود و خون ایشان هم مایه وحدت و انسجام امت شد.

وی با بیان اینکه دشمن باید از این امر عبرت بگیرد که دیگر از این غلط‌ها نکند، تأکید کرد:حرکت‌های اخیری که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد سیلی بر گونه آمریکا بود و در آینده اگر آنها از این خوی استکباری دست نکشند یقیناً برنامه‌های پشیمان کننده بیشتری در انتظار آنها است.

هر ایرانی یک سردار سلیمانی است

بلکفه اظهارکرد:البته با این حرکت سپاه پاسداران تا حدودی از الام و اندوه مردم ایران کاسته شد ولی آمریکا باید بداند که هر ایرانی یک سردار سلیمانی و علمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت:ما از منافع و اعتقادات و باورهای فکری و اندیشه خود در بلاد اسلامی دفاع می‌کنیم و با کسانی که عاقلانه رفتار کنند بااحترام و آن‌هایی که مانند ترامپ و امثال آن مخصوصاً اسرائیل جنایتکار بخواهند در منطقه غلطی کنند، سخت برخورد خواهیم کرد.

امام جمعه اهل سنت خواجه نفس هم به کاسپین خبر  گفت:انتقامی که سپاه گرفت انتقام مردم ما است؛ مردم ما آماده هستند تا انتقام سردار سلیمانی را بگیرند.

حاج امانگلدی آخوند حنفی افزود:سپاه تنها قسمتی از انتقام را گرفته و مردم منتظر هستند که انتقام اصلی را از آمریکایی‌ها بگیریم.

وی بیان کرد:سردار سلیمانی فرد بزرگ بود و این بزرگی را همه در تشییع پیکر ایشان دیدند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8860



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96