اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

خدمات ارزشمند «آیت الله میبدی» برای گلستان ماندگار خواهد شد
استاندار گلستان گفت: خدمات ارزشمند آیت الله میبدی برای استان ماندگار خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، هادی حق شناس بعدازظهر پنجشنبه در مراسم ارتحال آیت الله میبدی اظهارکرد:خدمات ارزشمند آیت الله میبدی برای استان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات بیش از ۷۰ ساله مرحوم آیت الله میبدی در عرصه دینی و معنوی استان گفت:حضور مردم در مراسم تشییع پیکر این عالم برجسته نشان از قدرشناسی مردم استان دارد.

بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی گروه های  سیاسی  هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار  گلستان هم اظهارکرد:مرحوم آیت الله میبدی در مساجد و حوزه علمیه زحمت فراوانی کشید و شخصیتی دوست داشتنی در بین مردم استان گلستان بود و امروز به پاس زحمات ایشان حضور پرشکویی را در مراسم تشییع شاهد بودیم.

 عبدالرضا چراغعلی  گفت:حوزه های علمیه خلا حضور این عالم جلیل القدر را شاهد خواهند بود، این عالم ربانی در بین مردم  گرگان  وجاهت بسیار بالایی داشتند و در سخت ترین شرایط جسمانی مسجد و گفتگو با مردم را ترک نکرد.

چراغعلی خاطرنشان کرد:معتقد هستیم که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی رخدادهای کم نظیر و مهمی در کشور اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد:هجوم استکبار جهانی و فشار نظامی و اقتصادی که به کشور وارد می کنند و بحث برجام و خروج از آنکه فشارهای زیادی را متوجه کشور کرده است و یکپارچگی کشورهای مخالف با سرکردگی آمریکا منجر به فشارهای زیادی به ملت ایران شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان بیان کرد:در شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شاهد آن بودیم که آمریکا با جسارت و پررویی مسئولیت آن را برعهده گرفت و خوشبختانه پاسخ کوبنده سپاه و نیروهای نظامی کشور به این اقدام تروریستی دادند که منجر به آرامش مردم شد.

چراغعلی گفت:تلخی  سقوط  هواپیما یک مسئله بود که رقم خورد و نیاز است که یک همدلی و همگرایی و جریان سیاسی با هم داشته باشند و حضور حداکثری در انتخابات را نیازمندیم و مردم با حضور حداکثری با آرمان های امام و انقلاب بیعت کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8891



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96