اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان خبرداد

ارسال هزار بسته یک ماهه به مناطق سیل زده/کمک های مردمی ادامه دارد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از محل کمک های سازمانی ۱۰ تن برنج و هزار بسته یک ماهه خانوار چهار نفر را به وسیله تریلی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال کردیم.

به گزارش  کاسپین خبر ، محمدعلی هروی بعدازظهر شنبه در خصوص ارسال کمک های  هلال احمر  به  سیل  زدگان  سیستان و بلوچستان  اظهارکرد:در سیل گلستان همه استان های کشور به کمک ما آمده و ۵۱ میلیارد تومان جمع آوری شد.

وی افزود:در آن زمان به طور میانگین روزی ۲۰ الی ۳۰ کامیون در هلال احمر گلستان اقلام مورد نیاز مردم بسته بندی و طبقه بندی و به مناطق سیل زده ارسال می شد.

هروی گفت:سیل در سیستان و بلوچستان که استان مرزی و محروم است همه مردم را ناراحت کرد و تمام تلاش خود را برای کمک به آنها انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد:در روز اول سیل، از محل کمک های سازمانی ۱۰ تن برنج، هزار بسته یک ماهه خانوار چهار نفره و غیره را به کمک یک دستگاه تریلی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال کردیم.

هروی اضافه کرد:روز پنج شنبه هم توسط  خیران   گنبد ی هفت تریلی مشتمل بر البسه، پتو، آب، ماکارانی و سایر مواد غذایی و مواد مورد نیاز مردم بارگیری و اعزام شد.

وی با بیان اینکه جمع آوری و ارسال کمک ها در شهرهای مختلف استان ادامه دارد، گفت:مردم از دادن اقلام دست دوم به دلیل حفظ کرامت انسانی خودداری کنند و اقلام نو و دست یک باشد.

هروی در خصوص کمک های غیرنقدی توضیح داد:آب و مواد غذایی تاریخ دار و البسه و لوازم بهداشتی از جمله وسایلی است که می توان آن را جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد:مردم می توانند کمک های نقدی خود را از طریق سامانه هلال احمر ارسال کرده تا براساس نیاز مردم خریدها انجام و تحویل آنها شود./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8898



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96