اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر گلستان خبرداد

کشف بیش از ۹ تن مواد مخدر در گلستان/۴ آشپزخانه شیشه متلاشی شد
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر گلستان از کشف بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: چهار آشپزخانه شیشه درگلستان متلاشی شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، سرهنگ مجید زائری ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:محموله بیش از یک تنی  مواد مخدر  با کار عملیاتی یک ماهه در  گرگان  کشف و در این راستا چهار نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

وی افزود:این محموله که از استان های جنوبی و در ۱۳۳ گالن جاساز شده بود و تحت عنوان یک بار تجاری به استان وارد می شد، توسط پلیس استان توقیف شد.

زائری گفت:از ابتدای سال تاکنون ۹ هزار و ۳۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که ۶ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم از نوع تریاک، ۴۰۵ کیلوگرم مورفین، دو تن و ۴۰۰ کیلو حشیش و گراس و ۷۵ کیلوگرم  شیشه  بوده است.

وی بیان کرد:مصرف شیشه در کشور رو به افزایش است و  قاچاق چیان دائماً ذائقه اعتیاد جامعه را عوض می کنند.سال گذشته در استان سه کیلو و ۸۲۴ گرم شیشه کشف شد که امسال ۷۵ کیلوگرم رسیده و این عدد رشد هزار و ۸۰۰ درصدی رشد داشته است.

زائری تصریح کرد:شیشه در افغانستان تولید و به کشور قاچاق می شود و آشپزخانه های آن در حوزه شرق کشور هم وجود دارد.

وی توضیح داد که در استان گلستان چهار آشپزخانه که آشپزهای آن افغانی بودند، متلاشی شد.

زائری بیان کرد:مصرف گل در کشور هم رو به افزایش است که از نوع مواد مخدر آزمایشگاهی و از گیاه سیاه دانه بوده و اثر توهم زایی دارد.

وی تأکید کرد:این مواد اعتیادآور بوده و روی سیستم عصبی فرد تأثیر می گذارد.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر گلستان اظهارکرد:از ابتدای سال تاکنون ۱۳ باند مواد مخدر با ۱۵۱ نفر از اعضای اصلی باند و چهار هزار و ۱۶۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8904



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96