اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کل راه آهن شمالشرق ۲:

۲ سوله ۳۰۰۰ تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی در گلستان ایجاد شد
مدیر کل راه آهن شمالشرق دو گفت: دو سوله ۳۰۰۰ تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی در گلستان ایجاد شد.

به گزارش  کاسپین خبر ، مهدی عبدالکریم زاده عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر  راه و شهرسازی  و مدیر عامل راه آهن کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:در راستای احداث زیرساخت های مرکز لجستیک مرزی  اینچه برون  و افزایش ظرفیت حمل و نقل بار در این پایانه، در سال جاری اقدامات زیادی انجام شد.

وی افزود:از جمله این اقدامات نصب تقاطع لوزی نرمال به عریض و همچنین سوزن عریض با اعتباری بالغ بر ۴۲ هزار میلیون ریال و احداث دو عدد سوله سه هزار تنی ذخیره غلات با مشارکت بخش خصوصی است.

عبدالکریم زاده گفت:در این راستا زیرسازی خطوط هشت، ۹ و ۱۰ به اتمام رسیده و عملیات احداث روسازی خط نرمال هشت و خطوط عریض ۹ و ۱۰ در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد:جهت ارتقای ایمنی اجرای راهبندی  بندرگز  به صورت روسازی بتنی با هزینه کرد پنج هزار میلیون ریال و احداث باکس بتنی جهت هدایت آب های سطحی از زمین های  کشاورزی  و حریم راه آهن در بلاک گلوگاه-بندرگز کیلومتر ۷۰۰+۴۳۱ با هزینه کرد دو هزار میلیون ریال را داشتیم.

عبدالکریم زاد گفت:تلاش می کنیم با مساعدت های مسئولان مرکز لجستیک اینجه برون با محوریت راه آهن، زیرساخت های لازم ایجاد شده و همچنین نسبت به اتصال خط عریض هم اقدامات لازم توسط طرفین انجام شود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8925



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96