اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس حوزه هنری گلستان:

سینما «عصر جدید» به بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور تبدیل می شود
رئیس حوزه هنری گلستان گفت: سینما عصر جدید به بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور تبدیل می شود.

به گزارش  کاسپین خبر ، محمود خواجه نژاد بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری  دهه فجر  اظهارکرد:باید انتقال پیام انقلاب اسلامی با پیام هنر که گویاترین زبان است، اتفاق بیفتد.

وی گفت:با محوریت تبلیغات اسلامی کارگروه هنری تشکیل و ۱۰ عضو دارد و امسال ۸۰۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده که در سطح استان اجرا می شود.

خواجه نژاد ادامه داد:جشنواره فیلم و موسیقی فجر را در استان برگزار خواهیم کرد و برگزاری جشنواره تئاتر هم در درستورکار است.

وی بیان کرد:با توجه به شهادت سردار سلیمانی و بیان فداکاری ایشان، برنامه«شب خاطره مدافعان حرم»را در ۲۰ بهمن با همکاری سپاه برگزار می کنیم.

خواجه نژاد افزود:شب شعر و عصر شعر متناسب با دهه فجر و سردار مقاومت، ساخت ۴۱ قسمت موشن گرافی در خصوص دستاوردهای نظام که از صداوسیما بخش می شود، از دیگر برنامه ها است.

وی گفت:ورکشاب تجسمی با موضوعیت دهه فجر، برگزاری چندین نمایشگاه در تالار فخرالدین اسعد گرگان ی و تالار حوزه هنری، نمایشگاه عکس های انقلاب ۵۷، برگزاری جشن هایی انقلاب در مساجد، نشست هم اندیشی و آسیب شناسی، مسابقه نقاشی، غبارروبی مزار شهدا و اجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه ها است.

خواجه نژاد با اشاره به تغییرات در سنما عصر جدید، اضافه کرد: سینما  عصر جدید به پنج سالن و ۷۰۰ صندلی تبدیل شده و به یکی از بزرگترین پردیس های بزرگ شمال کشور تبدیل می شود.

وی توضیح داد که این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ۲۱ فروردین و به مبلغ سه میلیارد تومان افتتاح می شود.

خواجه نژاد گفت:همچنین برنامه ای برای توسعه سینمای هجرت گنبدکاووس در دستورکار داریم و پردیس سینمای نجات گنبدکاووس هم راه اندازی خواهد شد./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8935



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96