اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مرمت همه راه‌های آسیب دیده از سیل گلستان
استاندار گلستان از مرمت همه راه‌های آسیب دیده از سیل استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان،  هادی حق شناس   استاندار گلستان در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت:از ۹۷ نقطه آسیب دیده جاده‌ای استان از  سیل  ۹۵ نقطه مرمت شده است و تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان برای مرمت ابنیه راه‌های استان از محل اعتبارات اداره کل  راهداری  و مواد ۱۰ و ۱۲ قانون  مدیریت بحران  پرداخت شده است.

 

او افزود:دو نقطه باقیمانده یک پل و یک کانال است که با همکاری آب منطقه‌ای و اداره کل راهداری پیگیر ترمیم آن هستیم.

 

استاندار گلستان همچنین دباره پرداخت خسارت به صاحبان مزارع کشاورزی گفت:پرداخت خسارت برای ۷۳ هزار هکتار قطعی شد و ۵۰ درصد خسارت‌ها پرداخت شده است.

 

او همچنان به موضوع حل نشده بین  جهاد کشاورزی  و پژوهشگاه فضایی پرداخت و افزود: ۵۰ درصد نخست به دلیل اختلافات سطح اراضی آسیب دیده بین جهاد کشاورزی و پژوهشگاه فضایی طولانی شد، اما در مورد ۵۰ درصد دوم به محض ابلاغ به کشاورزان پرداخت خواهد شد.

 

حق شناس همچنین گفت:تاکنون هزار میلیارد تومان  تسهیلات  و کمک بلاعوض به سیلزدگان پرداخت شده است که از این مقدار، ۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره است.

 

او در پایان گفت:اعتبار لازم جهت پرداخت ۲۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان وجود دارد و تاکنون ۱۶۳ میلیارد تومان اعطا شده است./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8950



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96