اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



از وضعیت ضعیف اشتغال تا عدم جاذبه سرمایه‌گذاری در بندرترکمن/ شهر «سیجوال» شهردار ندارد
معاون فرماندار بندرترکمن از وضعیت ضعیف اشتغال تا عدم جاذبه سرمایه‌گذاری در بندرترکمن خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، سیدصادق شیرنگی ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد:زیرساخت‌های  اشتغال  در شهرستان  بندرترکمن  مناسب نیست شهرک‌های صنعتی جاذبه‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار ندارند.
وی با اشاره به اینکه بیش از 170 برنامه فرهنگی، اجتماعی،  اقتصادی  و اشتغالزا در بندرترکمن پیش بینی شده است، تصریح کرد:نواختن زنگ انقلاب، نمایشگاه عکس و کتاب، محفل انس با قرآن، نمایشگاه رونق تولید، همایش عفاف و حجاب، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح پروژه‌های اقتصادی، عمرانی و اشتغالزا از مهمترین برنامه‌های دهه فجر است.

معاون فرماندار بندرترکمن افزود:در دهه فجر امسال 18 پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 9 میلیارد تومان افتتاح می‌شود و اشتغال 56 نفر را تأمین می کند که شاخص ترین پروژه ها افتتاح هتل سه ستاره، توسعه یک واحد خوراک دام و طیور، افتتاح چندین پروژه پرورش ماهیان گرمابی از جمله پروژه ها است.

شیرنگی بیان کرد:در مجموع 39 پروژه عمرانی در دهه فجر قابل افتتاح و آماده کلنگ‌زنی است 29 پروژه با اعتبار 6 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود و پنج مسکن مددجو افتتاح خواهد شد.

وی از 10 پروژه عمرانی آماده کلنگ‌زنی با اعتبار 35 میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و افزود:از جمله مهمترین پروژه‌ها یک پارک و دو مدرسه در سطح روستا است.

معاون فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه حدود 50 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های شهرستان بندرترکمن در دهه فجر است، گفت:افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر 20 بهمن با حضور یکی از مقامات استانی برگزار می‌شود.

شیرنگی در خصوص آخرین وضعیت  شهردار «سیجوال»بیان کرد:هنوز شهردار«سیجوال»معارفه نشده است درصدد هستند که شهردار در اسرع وقت انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، گفت:بندرترکمن بیشترین میزان مشارکت در انتخابات ادوار گذشته داشته که امیدواریم در انتخابات آتی این مهم محقق شود.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی  شهرستان بندرترکمن نیز در این جلسه از برگزاری 27 برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت:به مناسبت شهادت سردار سلیمانی 40 برنامه محوری در این شهرستان برگزار شد./فارس


http://www.caspiankhabar.com/8960



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96