اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پرداخت حقوق و عیدی کارگران تا شب عید
فرماندار آزادشهر گفت: مدیران همه واحد‌های تولیدی تا شب عید حق و حقوق کارگران را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار  کاسپین خبر  از گرگان، حسینی  فرماندار  آزادشهر در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان گفت:همه مدیران واحد‌های صنعتی و کارگاه‌های اقتصادی موظفند تا قبل از شب عید حقوق و  عیدی  و پاداش کارگران و کارکنان خود را به طور کامل پرداخت کنند.


حسینی ضمن تاکید در پرداخت به موقع حق الزحمه کارگران گفت:بعضی از واحد‌های تولیدی در شهرستان با توجه به مشکلات نقدینگی که دارند در پرداخت‌های حقوق کارگران دچار مشکلاتی هستند که تاکید مجموعه مدیریت شهرستان به این واحد‌های تولیدی این است که حق الزحمه کارگران و کارکنان تحت پوشش خود را در اولویت همه برنامه‌های خود قرار دهند.


او افزود:مدیران واحد‌های صنعتی با توجه به فرا رسیدن سال جدید و نیاز کارگران و خانواده‌های آنان به پرداخت به موقع حقوق و عیدی سعی کنند با حقوق بهمن ماه و نهایتا تا نیمه اسفند پرداختی به کارگران و کارکنان خود داشته باشند تا مشکلی برای خانواده‌های آنان پیش نیاید.


در ادامه ملک حسینی مدیرکل سیاسی و  انتخابات  استانداری هم در سخنانی ضمن تشریح وضعیت برگزاری انتخابات گفت:مطمینیم قشر تولید کننده استان سهم به سزایی در حضور حداکثری خواهد داشت.


سپس مدیران واحد‌های صنعتی و کارگاه‌های اقتصادی هم مشکلات و نیازمندی مختلف خود را در حوزه‌های مختلف بیان کردند./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/8982



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96