اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

اقتدار ایران در منطقه از ثمرات انقلاب است
امام جمعه گرگان با اشاره به دستاوردهای بی شمار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛ گفت: اقتدار کشور در منطقه از ثمرات ارزشمند این انقلاب مردمی است.

به گزارش  کاسپین خبر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی  سیاسی  نماز جمعه  گرگان  اظهارکرد:پس از پیروزی انقلاب خدمات بسیاری در حوزه‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور اجرایی و همه اقشار مردم از این خدمات بهره مند شدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس شورای خبرگان رهبری گفت:علاوه بر خدمت‌رسانی دولت‌های مختلف در ۴۰ سال اخیر پس از پیروزی انقلاب و حرکت مردم ایران در سال ۵۷ در حوزه تحولات خارجی هم ثمرات قابل لمسی به دست آمده است که یکی از آنها اقتدار و تأثیرگذاری ایران در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی ادامه داد:حوادث اخیر در کشورهای لبنان، عراق و افغانستان نشان دهنده شکست‌های متوالی استکبار در منطقه است.

امام جمعه گرگان بیان کرد:هواپیمای ایالات متحده آمریکا با تعدادی از افسران ارشد اطلاعاتی توسط طالبان سرنگون می‌شود و متن سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در مجلس سنای این کشور توسط رئیس مجلس در جلوی چشم میلیون‌ها بیننده می‌شود همه این موارد بیانگر شکست سیاست‌های آقای ترامپ در داخل و خارج آمریکا است.

وی گفت:حوادث منطقه در جبهه مقاومت بیانگر آن است که شهید حاج قاسم سلیمانی از سردار سلیمانی قوی‌تر و تاثیرگذارتر است.

نورمفیدی با اشاره به در پیش بودن  ۲۲ بهمن  اظهار کرد:حضور و مشارکت حداکثری مردم در یوم الله ادامه پیروزی جبهه‌های مقاومت و شکست‌های سیاست‌های استکبار در منطقه و جهان است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/8998



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96