اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



به مناسبت دهه فجر؛

نوبخت به گلستان می‌رود
رئیس سازمان برنامه و بودجه دوشنبه 21 بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح عمرانی و شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان به این استان سفر می کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از  سازمان برنامه و بودجه  کشور، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح  عمرانی  و شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان به این استان سفر خواهد کرد.

در آغاز عملیات اجرایی مسکن محرومین شهرستان آق قلا، بهره‌برداری از آب‌بندان ۴۷ هکتاری شادلی مهر شهرستان آق‌قلا و پروژه بهره‌برداری از طرح ۱۶۰۰۰ هکتاری آغاز عملیات اجرایی پروژه زهکشی اراضی و همچنین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان گمیشان شرکت خواهد کرد.

شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و حضور در برنامه«انقلاب»صدا و سیمای استان گلستان از دیگر برنامه‌های نوبخت در این سفر خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز  ۲۲ بهمن  ماه در مراسم راهپیمایی شهر گرگان شرکت خواهند کرد و نیز برای راهپیمایان سخنرانی خواهند داشت./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9000



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96